Czym jest Brand Purpose i czy Twoja marka go potrzebuje?

Posiadanie brand purpose jest jednym z najpopularniejszych trendów ostatnich czasów wśród marek na całym świecie. Jest to jedna z odpowiedzi marketerów na rosnące oczekiwania klientów w kontekście odpowiedzialności społecznej marek,...
Mariusz Łodyga

Co wpływa na postrzeganie marki?

Każdy przedsiębiorca chcący w skuteczny sposób budować trwałą relację ze swoimi klientami musi być świadomy kluczowej...
Mariusz Łodyga

Czynniki marketingowego oporu

Cokolwiek w życiu robimy, napotyka to na jakiś opór i wywołuje tarcie, powodując straty energii. To właściwość naszego...
Mariusz Łodyga

Jak długo jest ważna strategia marketingowa?

Strategia marketingowa krótkoterminowa to oksymoron. Zatem musimy przyjąć, że perspektywa strategiczna to perspektywa...
Mariusz Łodyga

Jakie duże jest ryzyko wprowadzenia nowego produktu na rynek?

Każdego roku marki wypuszczają setki tysięcy nowych produktów. Wiele z nich odnosi spektakularny sukces. Nie każda jednak...
Mariusz Łodyga

Co powoduje, że siła marki rośnie?

Silna marka to marzenie każdego przedsiębiorcy, który myśli o budowaniu zyskownego biznesu. Niemniej łatwiej marzyć...
Mariusz Łodyga

Procesy marketingowe w zarządzaniu marką

Wszystkie dobrze zarządzane marki mają jedną wspólną cechę. Mają dobrze poukładane procesy marketingowe. Wszystkie źle...
Mariusz Łodyga

Jaka jest rola marketingu w nowoczesnej firmie? – 10 obszarów odpowiedzialności marketingu.

Nowoczesne firmy doskonale rozumieją jaka jest rola marketingu w ich sukcesie. Dobrze zarządzany i sprawnie działający dział...
Mariusz Łodyga

7 zasad marketingu, które powodują, że marki rosną w siłę i zwiększają udziały w rynku

Pytanie, jak zdobyć udziały w rynku i sprawić by konkretna marka była więcej warta nurtują marketerów na całym świecie...
Mariusz Łodyga