KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU
- Poznasz najnowsze narzędzia komunikowania w internecie.
- Zdobędziesz wiedzę na temat procesów związanych z tworzeniem profesjonalnej marki, którą może stać się Powiatowy Urząd Pracy.
- Poznasz elementy zarządzania kryzysowego w komunikacji oraz Public Relations w Powiatowym Urzędzie Pracy.
- Dowiesz się jak tworzyć spójny i profesjonalny wizerunek Powiatowego Urzędu Pracy – online i offline.
- Poznasz mocne i słabe strony dotychczasowej komunikacji z klientami oraz partnerami Powiatowego Urzędu Pracy.
- Wprowadzisz nowoczesne narzędzia marketingowe w repertuar działań administracji publicznej.
- Poznasz efektywne modele marketingowe służące prezentowaniu korzyści usług publicznych.
- Będziesz w stanie utworzyć profesjonalny zespół do spraw marketingu.
Parafrazując słowa Billa Clintona, w dzisiejszych czasach, każdy kto ma do czynienia z ludźmi i uczestniczy w procesie zaspokajania potrzeb swoich klientów powinien na swojej ścianie napisać: „liczy się e-marketing, głupcze”.
Dzięki Premium Consulting nie tylko wiemy jakie są nasze słabe strony ale wiemy też co zrobić aby skutecznie docierać do naszych kluczowych klientów. Dzięki temu pozyskujemy coraz więcej projektów rekrutacyjnych”.
Dyrektor, Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Szkolenie to spowodowało, iż social media marketing przestał być dla nas czymś nowym i nieosiągalnym. Udział w warsztatach zmienił nasze wyobrażenie na temat marketingu w internecie oraz umożliwił uzyskanie podstawowej wiedzy na temat promocji urzędu przy pomocy mediów społecznościowych. Szkolenie zostało przeprowadzone z pasją oraz zaangażowaniem….
…Premium Consulting polecamy jako firmę rzetelną i profesjonalną.
Joanna Sokalska
Dyrektor, Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
PROGRAM SZKOLENIA – PROMOCJA I MARKETING USŁUG RYNKU PRACY
CZEGO DOWIESZ SIĘ PODCZAS TEGO SZKOLENIA?
1
Kluczowe obszary nowoczesnego marketingu, które mogą wykorzystywać instytucje publiczne.
- Podstawy marketingu i elementarne pojęcia.
- Popularne koncepcje marketingu.
- Podobieństwa i różnice marketingu instytucji publicznych i marketingu komercyjnego.
- Zadania i wyzwania nowoczesnego marketera.
2
Jak budować wizerunek urzędu jako profesjonalnej i efektywnej instytucji działającej w obszarze rekrutacji pracowników.
- Czy Urząd Pracy i Centra Aktywizacji Zawodowej mogą być marką.
- Jakie przywileje daje silna marka.
- Jak zbudować silną markę Urzędu Pracy oraz CAZ.
- Jaki jest wpływ wizerunku, reputacji oraz rekomendacji na procesy decyzyjne przedsiębiorców, dużych firm, a także utożsamianie się z marką przez pracowników PUP.
3
Zasady tworzenia komunikatów marketingowych – metody pisania treści „sprzedających”.
- Jak tworzyć oferty związane z pośrednictwem pracy: czyli jak przygotować tekst, który „sprzedaje” – copywriting w praktyce.
- Jak sprawić, by nasze działania promocyjne zostały zauważone w natłoku komunikatów: model AIDA w promocji usług.
- Zasady tworzenia komunikatów marketingowych – metody pisania treści „sprzedających” – popularne formuły copywriterskie.
- Typografia w ofertowaniu – jak dobrać czcionki i formatować teksty, by zwiększać czytelność materiałów.
- Rola grafiki w tworzeniu efektywnych ofert pracy.
- Gdzie zamawiać profesjonalne usługi graficzne za ułamek kwot pobieranych przez agencje reklamowe.
4
Jak przygotować strategię komunikacji marketingowej, by docierała do jak najszerszego grona zainteresowanych rekrutacją firm.
- Jak dobrać kanały komunikacji marketingowej, by skutecznie docierać do swoich odbiorców: poszukujący pracy, przedsiębiorcy, duże firmy, agencje zatrudnienia.
- Rola mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej urzędu z potencjalnymi i obecnymi klientami.
- E-mail marketing w praktyce urzędu: czyli jak prowadzić efektywne kampanie newsletterowe.
- Jak możemy zmierzyć skuteczność kampanii marketingowych w internecie.
- Jak dzięki remarketingowi docierać do setek tysięcy odbiorców miesięcznie, przy minimalnym budżecie.
5
Jak przyciągnąć pracodawców do współpracy z Urzędem Pracy przy rekrutacji pracowników.
- Gdzie dziś firmy szukają usług oraz oferentów.
- Jakimi narzędziami posługują się dziś pracownicy działów HR, gdy szukają pracowników.
- Jakie są najczęstsze przyczyny, dla których firmy szukające pracowników omijają Urzędy Pracy.
- Co może zrobić Urząd Pracy, by przyciągnąć szybko firmy szukające pracowników.
- Jak szybko nawiązać współpracę z firmami w zakresie rekrutacji – praktyczne taktyki sprzedażowe wykorzystywane przez najlepsze agencje zatrudnienia.
6
Q&A panel dyskusyjny z prowadzącym szkolenie.
Na koniec każdego dnia szkoleniowego przewidziany jest czas na dyskusję i zadawanie prowadzącemu szkolenie pytań. Dzięki temu każdy uczestnik szkolenia będzie mógł uzyskać wyczerpujące odpowiedzi w zakresie omawianych na szkoleniu tematów.
Dyskusje kierowane wykorzystujące interakcje grupy z trenerem.
Mini-wprowadzenia teoretyczne.
Studia przypadków – analiza konkretnych sytuacji występujących w pracy.
Dynamiczne ćwiczenia symulujące realne sytuacje.
Prezentacje multimedialne.
Analiza materiału video.
POROZMAWIAJMY
O SZKOLENIU DLA INSTYTUCJI RYNKU PRACY
Wypełnij formularz kontaktowy i pozwól nam się z Tobą skontaktować, byśmy mogli omówić najlepszy dla Twojej marki model doradztwa marketingowego.
ŚRODKI I MATERIAŁY DYDAKTYCZNE
Każdy uczestnik szkolenia, po szkoleniu, otrzymuje prezentację szkoleniową w formacie PDF, a także certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
Wskazane zostaną osoby, które w opinii trenera mają największy potencjał do tworzenia zespołu marketingowego PUP.
KTO PROWADZI SZKOLENIE?
MARIUSZ ŁODYGA
Strateg, konsultant, trener – Specjalizuje się w strategicznym marketingu. W biznesie od 19 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting.
Przeprowadził ponad 300 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, X Kom, Twój Cel To, Vokato, Santander Bank, BGŻ BNP Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Miasto Kalisz, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Politechnika Bydgoska oraz setek firm z sektora MŚP.
Wprowadza ze swoim strategicznym teamem klientów na Wyższy Poziom Marketingu.
„Do marketingu zawsze podchodzę strategicznie. Wierzę, że tylko w ten sposób mogę wspierać klientów w rozwoju ich marek.
Nie obiecuję efektów natychmiast i nie mówię, że samo przygotowanie strategii spowoduje sukces marki. Mówię natomiast, że działanie na YOLO, bez planu i bez wizji celu jest działaniem prowadzącym do przepalania budżetów i energii. Wierzę, że strategia marketingowa jest receptą na pozyskiwanie właściwych klientów.
Przygotowuję nie tylko dokładną dokumentację, ale też uczę, jak wdrożyć strategię.
Dbam o to, by klienci inwestowali swój czas i budżety marketingowe tylko tam, gdzie ma to sens.
Wprowadzam klientów na Wyższy Poziom Marketingu
GALERIA ZDJĘĆ ZE SZKOLEŃ
Poniżej prezentujemy zdjęcia z wybranych wystąpień oraz szkoleń zrealizowanych przez Mariusza Łodygę.
OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ
(…) Właśnie tak powinny być prowadzone szkolenia!
(…) Gdy Mariusz prowadzi szkolenie to cała lawina wiedzy spływa na odbiorcę jak olśnienie. Ba! Jak reakcja atomowa! Czujesz BUM, a potem to już efekt promieniowania, który napędza do działania, by uzyskać więcej tej wiedzy.
(…) Mariusz ma fachową wiedzę, ale co najważniejsze, umie przekazać ją w taki sposób, że trafia ona tam, gdzie trzeba.
I nie piszę tych słów tylko dlatego, że wypada powiedzieć o kimś dobre słowo, lecz dlatego, że uważam, iż było naprawdę świetne. Przede wszystkim bardzo przydało mi się w pracy. (…)
WYBRANE MARKI, NA KTÓRYCH ZLECENIE PRACOWALIŚMY
PROMOCJA I MARKETING USŁUG RYNKU PRACY
JEŻELI UWAŻASZ, ŻE EDUKACJA JEST DROGA, SPRÓBUJ NIEWIEDZY…
Abraham Lincoln
Liczba godzin szkolenia: | 8 lub 16 godzin szkoleniowych (1 lub 2 dni) |
Termin: | do ustalenia |
Liczba osób w grupie: | 8 – 12 osób |
Materiały szkoleniowe: | prezentacja w PDF po zakończeniu szkolenia |
Miejsce: | sala wykładowa u klienta lub online |
Forma: | szkolenie zamknięte |
Cena: | do ustalenia w zależności od formy szkolenia |
FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA O SZKOLENIE PROMOCJA I MARKETING USŁUG RYNKU PRACY
Szkolenie Promocja i marketing usług rynku pracy możemy przeprowadzić dla dowolnej liczby uczestników. Może to być 1 osoba lub kilkanaście / kilkadziesiąt (choć tu rekomendujemy dzielenie ich na mniejsze grupy szkoleniowe).
Jednak istotna przy małej grupie może być cena szkolenia, gdyż rozkłada się ona na mniejszą liczbę osób niż w przypadku większej grupy.
Szkolenie Promocja i marketing usług rynku pracy prowadzone jest na miejscu, u Klienta (w siedzibie jego urzędu lub w innej wskazanej lokalizacji).
Może również odbyć się w formie szkolenia online, jednak wtedy dzielone jest ono na cztery dni szkoleniowe po 4 godziny każdy.
Cena szkolenia Promocja i marketing usług rynku pracy obejmuje, oprócz uczestnictwa w nim, prezentację szkoleniową w PDF, certyfikat ukończenia każdego uczestnika oraz koszt dojazdu i zakwaterowania trenera w miejscu szkolenia.
W szkoleniu Promocja i marketing usług rynku pracy może wziąć udział każdy, kto chce zdobyć wiedzę o tworzeniu strategii marketingowej. Szczególnie polecane jest to szkolenie osobom pracującym w dziale marketingu, osobom odpowiedzialnym za strategię marketingową marki oraz osobom zarządzającym markami – brand managerom oraz prezesom czy właścicielom.
Tak. Szkolenia prowadzimy również w formie zdalnej – online. Jednak w takim przypadku dzielimy szkolenie na dni szkoleniowe po 4 godziny każdy. Forma zdalna jest bardziej wymagająca dla uczestników i by uniknąć przeciążenia i przemęczenia, stosujemy krótsze dni szkoleniowe.
TY DECYDUJESZ
IM WIĘCEJ WIESZ, TYM MNIEJSZE RYZYKO POPEŁNIENIA KOSZTOWNEGO BŁĘDU. TWÓJ LOS SPOCZYWA W TWOICH RĘKACH.
Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.
Tel. +48 663 066 336
Mail: biuro@premium-consulting.pl