Różowa strzalka - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

NOWOCZESNY MARKETING URZĘDU PRACY

SZKOLENIE MARKETINGOWE DLA INSTYTUCJI RYNKU PRACY

Wypełnij formularzi umów się na szkolenie

    Zwiększysz efektywność marketingu usług rynku pracy

    Dowiesz się jak przygotować kampanię promującą targi pracy, giełdy pracy oraz jak docierać do biznesu z ofertą współpracy przy rekrutacji pracowników.

    Skończysz z chaotyczną komunikacją marketingową urzędu

    Dzięki sprawdzonym strategiom i taktykom będziesz w stanie stworzyć profesjonalny zespół promocji usług publicznych. Położysz kres chaotycznej i nieskutecznej komunikacji marketingowej.

    Poprawisz wizerunek Urzędu i pracujących w nim urzędników

    Wiedza, przekazana podczas szkolenia sprawi, że będziesz w stanie strategicznie podejść do tworzenia wizerunku Urzędu Pracy. Lepszy wizerunek to łatwiejsza praca i lepsze jej wyniki oraz większe zaangażowanie urzędników.

    Różowa strzalka - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

    KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU

    • Poznasz najnowsze narzędzia komunikowania w internecie.
    • Zdobędziesz wiedzę na temat procesów związanych z tworzeniem profesjonalnej marki, którą może stać się Powiatowy Urząd Pracy.
    • Poznasz elementy zarządzania kryzysowego w komunikacji oraz Public Relations w Powiatowym Urzędzie Pracy.
    • Dowiesz się jak tworzyć spójny i profesjonalny wizerunek Powiatowego Urzędu Pracy – online i offline.
    • Poznasz mocne i słabe strony dotychczasowej komunikacji z klientami oraz partnerami Powiatowego Urzędu Pracy.
    • Wprowadzisz nowoczesne narzędzia marketingowe w repertuar działań administracji publicznej.
    • Poznasz efektywne modele marketingowe służące prezentowaniu korzyści usług publicznych.
    • Będziesz w stanie utworzyć profesjonalny zespół do spraw marketingu.
    kordian kolbiarz - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

    cytat 4 - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

    Parafrazując słowa Billa Clintona, w dzisiejszych czasach, każdy kto ma do czynienia z ludźmi i uczestniczy w procesie zaspokajania potrzeb swoich klientów powinien na swojej ścianie napisać: „liczy się e-marketing, głupcze”.

    Dzięki Premium Consulting nie tylko wiemy jakie są nasze słabe strony ale wiemy też co zrobić aby skutecznie docierać do naszych kluczowych klientów. Dzięki temu pozyskujemy coraz więcej projektów rekrutacyjnych”.

    Kordian Kolbiarz
    Dyrektor, Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
    joanna sokalska - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

    cytat 4 - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

    Szkolenie to spowodowało, iż social media marketing przestał być dla nas czymś nowym i nieosiągalnym. Udział w warsztatach zmienił nasze wyobrażenie na temat marketingu w internecie oraz umożliwił uzyskanie podstawowej wiedzy na temat promocji urzędu przy pomocy mediów społecznościowych. Szkolenie zostało przeprowadzone z pasją oraz zaangażowaniem….

    …Premium Consulting polecamy jako firmę rzetelną i profesjonalną.

    Joanna Sokalska
    Dyrektor, Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

    Różowa strzalka - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

    PROGRAM SZKOLENIA – PROMOCJA I MARKETING USŁUG RYNKU PRACY

    CZEGO DOWIESZ SIĘ PODCZAS TEGO SZKOLENIA?

    1

    Kluczowe obszary nowoczesnego marketingu, które mogą wykorzystywać instytucje publiczne.

    • Podstawy marketingu i elementarne pojęcia.
    • Popularne koncepcje marketingu.
    • Podobieństwa i różnice marketingu instytucji publicznych i marketingu komercyjnego.
    • Zadania i wyzwania nowoczesnego marketera.

    2

    Jak budować wizerunek urzędu jako profesjonalnej i efektywnej instytucji działającej w obszarze rekrutacji pracowników.

    • Czy Urząd Pracy i Centra Aktywizacji Zawodowej mogą być marką.
    • Jakie przywileje daje silna marka.
    • Jak zbudować silną markę Urzędu Pracy oraz CAZ.
    • Jaki jest wpływ wizerunku, reputacji oraz rekomendacji na procesy decyzyjne przedsiębiorców, dużych firm, a także utożsamianie się z marką przez pracowników PUP.

    3

    Zasady tworzenia komunikatów marketingowych – metody pisania treści „sprzedających”.

    • Jak tworzyć oferty związane z pośrednictwem pracy: czyli jak przygotować tekst, który „sprzedaje” – copywriting w praktyce.
    • Jak sprawić, by nasze działania promocyjne zostały zauważone w natłoku komunikatów: model AIDA w promocji usług.
    • Zasady tworzenia komunikatów marketingowych – metody pisania treści „sprzedających” – popularne formuły copywriterskie.
    • Typografia w ofertowaniu – jak dobrać czcionki i formatować teksty, by zwiększać czytelność materiałów.
    • Rola grafiki w tworzeniu efektywnych ofert pracy.
    • Gdzie zamawiać profesjonalne usługi graficzne za ułamek kwot pobieranych przez agencje reklamowe.

    4

    Jak przygotować strategię komunikacji marketingowej, by docierała do jak najszerszego grona zainteresowanych rekrutacją firm.

    • Jak dobrać kanały komunikacji marketingowej, by skutecznie docierać do swoich odbiorców: poszukujący pracy, przedsiębiorcy, duże firmy, agencje zatrudnienia.
    • Rola mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej urzędu 
z potencjalnymi i obecnymi klientami.
    • E-mail marketing w praktyce urzędu: czyli jak prowadzić efektywne kampanie newsletterowe.
    • Jak możemy zmierzyć skuteczność kampanii marketingowych w internecie.
    • Jak dzięki remarketingowi docierać do setek tysięcy odbiorców miesięcznie, przy minimalnym budżecie.

    5

    Jak przyciągnąć pracodawców do współpracy z Urzędem Pracy przy rekrutacji pracowników.

    • Gdzie dziś firmy szukają usług oraz oferentów.
    • Jakimi narzędziami posługują się dziś pracownicy działów HR, gdy szukają pracowników.
    • Jakie są najczęstsze przyczyny, dla których firmy szukające pracowników omijają Urzędy Pracy.
    • Co może zrobić Urząd Pracy, by przyciągnąć szybko firmy szukające pracowników.
    • Jak szybko nawiązać współpracę z firmami w zakresie rekrutacji – praktyczne taktyki sprzedażowe wykorzystywane przez najlepsze agencje zatrudnienia.

    6

    Q&A panel dyskusyjny z prowadzącym szkolenie.

    Na koniec każdego dnia szkoleniowego przewidziany jest czas na dyskusję i zadawanie prowadzącemu szkolenie pytań. Dzięki temu każdy uczestnik szkolenia będzie mógł uzyskać wyczerpujące odpowiedzi w zakresie omawianych na szkoleniu tematów.

    pozycja

    Dyskusje kierowane wykorzystujące interakcje grupy z trenerem.

    wartosc

    Mini-wprowadzenia teoretyczne.

    spojny

    Studia przypadków – analiza konkretnych sytuacji występujących w pracy.

    klient

    Dynamiczne ćwiczenia symulujące realne sytuacje.

    harmonogram

    Prezentacje multimedialne.

    analiza_konkurencji

    Analiza materiału video.

    Różowa strzalka - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

    POROZMAWIAJMY

    O SZKOLENIU DLA INSTYTUCJI RYNKU PRACY

    Wypełnij formularz kontaktowy i pozwól nam się z Tobą skontaktować, byśmy mogli omówić najlepszy dla Twojej marki model doradztwa marketingowego.

      Różowa strzalka - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      ŚRODKI I MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

      Każdy uczestnik szkolenia, po szkoleniu, otrzymuje prezentację szkoleniową w formacie PDF, a także certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

      Wskazane zostaną osoby, które w opinii trenera mają największy potencjał do tworzenia zespołu marketingowego PUP.

      Certyfikat pup pdf - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      Różowa strzalka - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      KTO PROWADZI SZKOLENIE?

      M v2 - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      MARIUSZ ŁODYGA

      Strateg, konsultant, trener – Specjalizuje się w strategicznym marketingu. W biznesie od 19 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting.

      Przeprowadził ponad 300 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, X Kom, Twój Cel To, Vokato, Santander Bank, BGŻ BNP Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Miasto Kalisz, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Politechnika Bydgoska oraz setek firm z sektora MŚP.

      Wprowadza ze swoim strategicznym teamem klientów na Wyższy Poziom Marketingu.

      „Do marketingu zawsze podchodzę strategicznie. Wierzę, że tylko w ten sposób mogę wspierać klientów w rozwoju ich marek.

      Nie obiecuję efektów natychmiast i nie mówię, że samo przygotowanie strategii spowoduje sukces marki. Mówię natomiast, że działanie na YOLO, bez planu i bez wizji celu jest działaniem prowadzącym do przepalania budżetów i energii. Wierzę, że strategia marketingowa jest receptą na pozyskiwanie właściwych klientów.

      Przygotowuję nie tylko dokładną dokumentację, ale też uczę, jak wdrożyć strategię.
      Dbam o to, by klienci inwestowali swój czas i budżety marketingowe tylko tam, gdzie ma to sens.

      Wprowadzam klientów na Wyższy Poziom Marketingu 

      Różowa strzalka - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      GALERIA ZDJĘĆ ZE SZKOLEŃ

      Poniżej prezentujemy zdjęcia z wybranych wystąpień oraz szkoleń zrealizowanych przez Mariusza Łodygę.

      Różowa strzalka - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ

      Kamila Spisak

      cytat 4 - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      (…) Właśnie tak powinny być prowadzone szkolenia!

      (…) Gdy Mariusz prowadzi szkolenie to cała lawina wiedzy spływa na odbiorcę jak olśnienie. Ba! Jak reakcja atomowa! Czujesz BUM, a potem to już efekt promieniowania, który napędza do działania, by uzyskać więcej tej wiedzy.

      Kamila Spisak
      Doradca Klienta, Centrum Aktywizacji Zawodowej w Świdnicy
      Izabela Marcinkowska

      cytat 4 - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      (…) Mariusz ma fachową wiedzę, ale co najważniejsze, umie przekazać ją w taki sposób, że trafia ona tam, gdzie trzeba.

      I nie piszę tych słów tylko dlatego, że wypada powiedzieć o kimś dobre słowo, lecz dlatego, że uważam, iż było naprawdę świetne. Przede wszystkim bardzo przydało mi się w pracy. (…)

      Izabela Marcinkowska
      Starostwo Powiatowe Wągrowiec

      Różowa strzalka - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      WYBRANE MARKI, NA KTÓRYCH ZLECENIE PRACOWALIŚMY

      - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      santander - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      bgz - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      aviva logo - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      orange - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      warta - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      compensa sp 300x153 1 - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      pyrkon - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      smn logo - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      sprawny marketing - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      newonce - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      tgrs logo - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      kalisz - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      netguru - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      wsei - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy
      ministerstwo rozwoju - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      Różowa strzalka - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      PROMOCJA I MARKETING USŁUG RYNKU PRACY

      JEŻELI UWAŻASZ, ŻE EDUKACJA JEST DROGA, SPRÓBUJ NIEWIEDZY…

      Abraham Lincoln

      Liczba godzin szkolenia:8 lub 16 godzin szkoleniowych (1 lub 2 dni)
      Termin:do ustalenia
      Liczba osób w grupie:8 – 12 osób
      Materiały szkoleniowe:prezentacja w PDF po zakończeniu szkolenia
      Miejsce:sala wykładowa u klienta lub online
      Forma:szkolenie zamknięte
      Cena:do ustalenia w zależności od formy szkolenia

      Różowa strzalka - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      FAQ

      NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA O SZKOLENIE PROMOCJA I MARKETING USŁUG RYNKU PRACY

      Szkolenie Promocja i marketing usług rynku pracy możemy przeprowadzić dla dowolnej liczby uczestników. Może to być 1 osoba lub kilkanaście / kilkadziesiąt (choć tu rekomendujemy dzielenie ich na mniejsze grupy szkoleniowe).
      Jednak istotna przy małej grupie może być cena szkolenia, gdyż rozkłada się ona na mniejszą liczbę osób niż w przypadku większej grupy.

      Szkolenie Promocja i marketing usług rynku pracy prowadzone jest na miejscu, u Klienta (w siedzibie jego urzędu lub w innej wskazanej lokalizacji).
      Może również odbyć się w formie szkolenia online, jednak wtedy dzielone jest ono na cztery dni szkoleniowe po 4 godziny każdy.

      Cena szkolenia Promocja i marketing usług rynku pracy obejmuje, oprócz uczestnictwa w nim, prezentację szkoleniową w PDF, certyfikat ukończenia każdego uczestnika oraz koszt dojazdu i zakwaterowania trenera w miejscu szkolenia.

      W szkoleniu Promocja i marketing usług rynku pracy może wziąć udział każdy, kto chce zdobyć wiedzę o tworzeniu strategii  marketingowej. Szczególnie polecane jest to szkolenie osobom pracującym w dziale marketingu, osobom odpowiedzialnym za strategię marketingową marki oraz osobom zarządzającym markami – brand managerom oraz prezesom czy właścicielom.

      Tak. Szkolenia prowadzimy również w formie zdalnej – online. Jednak w takim przypadku dzielimy szkolenie na dni szkoleniowe po 4 godziny każdy. Forma zdalna jest bardziej wymagająca dla uczestników i by uniknąć przeciążenia i przemęczenia, stosujemy krótsze dni szkoleniowe.

      Różowa strzalka - Nowoczesny marketing Urzędu Pracy

      TY DECYDUJESZ

      IM WIĘCEJ WIESZ, TYM MNIEJSZE RYZYKO POPEŁNIENIA KOSZTOWNEGO BŁĘDU. TWÓJ LOS SPOCZYWA W TWOICH RĘKACH.

      Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.

      Tel. +48 663 066 336
      Mail: biuro@premium-consulting.pl