Copywriting – szkolenie

Pisanie skutecznych tekstów

Szkolenie Copywriting – Korzyści:

Wiedza, dzięki której dowiesz się…

jak mózg człowieka reaguje na słowa,

jakie korzyści niesie ze sobą umiejętność posługiwania się słowami,

po czym czytelnik poznaje, że czyta wartościowy tekst,

jak konsumenci budują pozytywne przekonania na temat marki czy produktów oraz jak im w tym pomóc.

Umiejętności, dzięki którym nauczysz się…

tworzyć przyciągające uwagę oraz intrygujące nagłówki,

układać skuteczną architekturę informacyjną dłuższych tekstów,

używać słów tak, by mocniej oddziaływać na umysł czytelnika,

pracować z tekstem tak, by był zwięzłym skończony na czas i działał tak, jak tego chcesz,

pisać wiarygodne oraz inspirujące historie o Twojej marce, firmie, produktach.

Techniki, dzięki którym zainspirujesz się…

bogactwem technik perswazji – tak, że będziesz chciał od razu je sprawdzić,

pasjonującymi historiami marketingowymi,

dziesiątkami przykładów działających haseł reklamowych, nagłówków i zwrotów,

prostymi regułami tworzenia kreatywnych i zaskakujących reklam.

Nasze szkolenia to:

98

98% zadowolonych klientów

85

85% powracających klientów

* wyniki na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń

Program szkolenia

1. Wprowadzenie

  • Dlaczego ludzie kupują oraz dlaczego… nie kupują?
  • Jak wykorzystać siłę marki w procesie sprzedażowym?
  • Dlaczego należy dbać o klientów? Najważniejsze powody utraty klientów na rzecz konkurencji i metody przeciwdziałania.
  • Jak zwiększyć siłę perswazyjną oferty?

2. Neuromarketing jako narzędzie skutecznego oddziaływania na konsumenta.

  • Mózg konsumenta na zakupach – jak konstruować przekaz marketingowy, aby skutecznie oddziaływał na obszary mózgu odpowiedzialne za decyzje zakupowe?
  • Demografia i psychografia w procesie budowy profilu czytelnika.
  • W jaki sposób persona czytelnika wpływa na spójność i perswazyjność komunikatu?
  • Decyzyjne triggery mózgowe i społeczne, czyli co nas popycha do zakupów?
  • Sensoryczność przekazu – którymi zmysłami kupujemy i jak to wykorzystać w sprzedaży?

3. Architektura perswazyjnych tekstów reklamowych.

  • Najskuteczniejsze formuły copywriterskie – czy każdy może stworzyć skuteczny tekst sprzedażowy?
  • Techniki lingwistycznej perswazji – jakie teksty zwiększają sprzedaż, a jakie… zmniejszają?
  • CTA w akcji! Jak pomóc klientowi w podjęciu odpowiedniej decyzji i skłonić go do działania?
  • USP kontra ESP, czyli kiedy podkreślić konkretne korzyści, a kiedy skupić się na emocjach?
  • Język korzyści i moc pytań – jak pytać, aby uzyskać… satysfakcjonujące (i zwiększające sprzedaż) odpowiedzi?
  • Teoria luki informacyjnej – czyli jak wzbudzić zainteresowanie nie pisząc wszystkiego.
  • Efekt czystej ekspozycji. Dlaczego częściej znaczy lepiej?
  • Formatowanie tekstu ma znaczenie. Większe niż myślisz. Jak formatować, aby zachęcić do czytania?

Czas i miejsce

  • 8h szkoleniowych.
  • Ilość osób w grupie: 8-15.
  • Godzina rozpoczęcia szkolenia: do ustalenia.
  • Miejsce: u klienta.
  • Koszty ewentualnego cateringu lub wynajmu sali należy doliczyć do ceny szkolenia.

Forma szkolenia

  • Szkolenie zamknięte.
  • Metoda seminaryjno – warsztatowa.
  • Interakcja z uczestnikami.
  • Studia przypadków.
  • Warsztaty z kamerą.
  • Dynamiczne ćwiczenia.

” Jeżeli uważasz, że edukacja jest droga, spróbuj niewiedzy.

Abraham Lincoln

Cena szkolenia: 3.000zł netto 

Ty decydujesz:

Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.

Karolina Bajon

Karolina Łodyga

Skontaktuj się ze mną
Razem dobierzemy optymalny program szkolenia dla Twoich potrzeb

Tel. +48 663 066 336

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić

Premium ConsultingCopywriting – szkolenie