Copywriting – szkolenie

Pisanie skutecznych tekstów

Szkolenie Copywriting – Korzyści:

Wiedza, dzięki której dowiesz się…

jak mózg człowieka reaguje na słowa,

jakie korzyści niesie ze sobą umiejętność posługiwania się słowami,

po czym czytelnik poznaje, że czyta wartościowy tekst,

jak konsumenci budują pozytywne przekonania na temat marki czy produktów oraz jak im w tym pomóc.

Umiejętności, dzięki którym nauczysz się…

tworzyć przyciągające uwagę oraz intrygujące nagłówki,

układać skuteczną architekturę informacyjną dłuższych tekstów,

używać słów tak, by mocniej oddziaływać na umysł czytelnika,

pracować z tekstem tak, by był zwięzłym skończony na czas i działał tak, jak tego chcesz,

pisać wiarygodne oraz inspirujące historie o Twojej marce, firmie, produktach.

Techniki, dzięki którym zainspirujesz się…

bogactwem technik perswazji – tak, że będziesz chciał od razu je sprawdzić,

pasjonującymi historiami marketingowymi,

dziesiątkami przykładów działających haseł reklamowych, nagłówków i zwrotów,

prostymi regułami tworzenia kreatywnych i zaskakujących reklam.

Nasze szkolenia to:

98

98% zadowolonych klientów

85

85% powracających klientów

* wyniki na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń

Program szkolenia

1. Tworzenie perswazyjnych nagłówków

  • 50 wzorców skutecznych nagłówków.
  • Podstawowe techniki lingwistycznej perswazji.
  • Teoria luki informacyjnej – sposób na generowanie zainteresowania.
  • Język korzyści i moc pytań – jak ich używać?

2. Pisanie perswazyjnych tekstów reklamowych

  • Jak mózg czyta tekst drukowany, a jak elektroniczny?
  • Kryteria dobrego tekstu: po czym czytelnik pozna, że warto było czytać?
  • Architektura perswazyjnych tekstów reklamowych
  • Technologie przekonywania: jak mózg dochodzi do przekonania?

3. Techniki perswazji w tekstach

  • Technika faktów dokonanych.
  • Rzutowanie w przyszłość.
  • Metoda małych kroków.
  • Reguły wpływu społecznego w tekstach reklamowych.

4. Storytelling – historie, które sprzedają

  • Jak działa strorytelling i jak może stać się darmową reklamą firmy?
  • 8 schematów historii, które przyciągają klientów
  • Sztuka opowiadania historii – o czym warto pamiętać?
  • Kryteria wiarygodnej historii – po czym czytelnik pozna, że historia jest prawdziwa?

Czas i miejsce

  • 8h szkoleniowych.
  • Ilość osób w grupie: 8-15.
  • Godzina rozpoczęcia szkolenia: do ustalenia.
  • Miejsce: u klienta.
  • Koszty ewentualnego cateringu lub wynajmu sali należy doliczyć do ceny szkolenia.

Forma szkolenia

  • Szkolenie zamknięte.
  • Metoda seminaryjno – warsztatowa.
  • Interakcja z uczestnikami.
  • Studia przypadków.
  • Warsztaty z kamerą.
  • Dynamiczne ćwiczenia.

” Jeżeli uważasz, że edukacja jest droga, spróbuj niewiedzy.

Abraham Lincoln

Cena szkolenia: 3.000zł netto 

Ty decydujesz:

Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.

Karolina Bajon

Karolina Łodyga

Skontaktuj się ze mną
Razem dobierzemy optymalny program szkolenia dla Twoich potrzeb

Tel. +48 663 066 336

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić

Premium ConsultingCopywriting – szkolenie