SZKOLENIE COPYWRITING SPRZEDAŻOWY

DOWIEDZ SIĘ JAK DZIĘKI COPYWRITINGOWI,  ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ TWOICH PRODUKTÓW I USŁUG

PROWADZĄCY: Mariusz Łodyga | Strateg Marketingowy

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE 

NAUCZĘ CIĘ PISAĆ SKUTECZNE TEKSTY SPRZEDAŻOWE

Szkolenie Copywriting sprzedażowy – korzyści:

Wiedza, dzięki której dowiesz się…

jak mózg człowieka reaguje na słowa,

jakie korzyści niesie ze sobą umiejętność posługiwania się słowami,

po czym czytelnik poznaje, że czyta wartościowy tekst,

jak konsumenci budują pozytywne przekonania na temat marki czy produktów oraz jak im w tym pomóc.

Umiejętności, dzięki którym nauczysz się…

tworzyć przyciągające uwagę oraz intrygujące nagłówki,

układać skuteczną architekturę informacyjną dłuższych tekstów,

używać słów tak, by mocniej oddziaływać na umysł czytelnika,

pracować z tekstem tak, by był zwięzłym skończony na czas i działał tak, jak tego chcesz,

pisać wiarygodne oraz inspirujące historie o Twojej marce, firmie, produktach.

Techniki, dzięki którym zainspirujesz się…

bogactwem technik perswazji– tak, że będziesz chciał od razu je sprawdzić,

pasjonującymi historiami marketingowymi,

dziesiątkami przykładów działających haseł reklamowych, nagłówków i zwrotów,

prostymi regułami tworzenia kreatywnych i zaskakujących reklam.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

Marketingowe Strategie Wzrostu to szkolenie zaprojektowane dla osób, które chcą rozwinąć swój biznes w oparciu o właściwie zaprojektowaną strategię marketingową.

Szkolenie Marketingowe Strategie Wzrostu to 8 godzin, które uporządkują Twój sposób prowadzenia działań marketingowych i zapewnią Twojej marce satysfakcjonujący biznesowy wzrost na długie, długie lata.

Nasza autorska metoda projektowania strategii marketingowej to sprawdzony sposób na kreowanie silnych marek. Na szkoleniu poznasz nasze know-how, które szybko wdrożysz w pracy nad swoją marką.

Wyeliminujemy niepotrzebne błędy i damy Ci pewność, że fundamenty, na których budujesz Twoją markę, dadzą biznesowy wzrost czyli zwiększenie wartości postrzeganej, zwiększenie satysfakcji i lojalności klientów oraz finalnie zwiększenie przychodów i zwiększenie zysków Twojej firmy.

CZY SZKOLENIE COPYWRITING SPRZEDAŻOWY SIĘ OPŁACA?

Oczywiście, że tak! Wdrożenia naszych strategii marketingowych potrafią przynieść naszym klientom wzrost przychodów nawet o 300% w zaledwie 3 miesiące od implementacji.

Skuteczność naszego szkolenia wynika z doświadczenia – doradztwem strategicznym zajmujemy się od 2007 roku. Współpracowaliśmy z markami osobistymi (np.: Daniel Siwiec), agencjami reklamowymi (np.: Social Media Now), markami regionalnymi (np.; Miasto Kalisz) i markami… dosłownie fantastycznymi (np.: Festiwal Fantastyki Pyrkon).

AGENDA SZKOLENIA – COPYWRITING SPRZEDAŻOWY

COPYWRITING SPRZEDAŻOWY

Czego dowiesz się podczas tego szkolenia?

1

Wprowadzenie

  • Dlaczego ludzie kupują oraz dlaczego… nie kupują?
  • Jak wykorzystać siłę marki w procesie sprzedażowym?
  • Dlaczego należy dbać o klientów? Najważniejsze powody utraty klientów na rzecz konkurencji i metody przeciwdziałania.
  • Jak zwiększyć siłę perswazyjną oferty?

2

Neuromarketing jako narzędzie skutecznego oddziaływania na konsumenta.

  • Mózg konsumenta na zakupach – jak konstruować przekaz marketingowy, aby skutecznie oddziaływał na obszary mózgu odpowiedzialne za decyzje zakupowe?
  • Demografia i psychografia w procesie budowy profilu czytelnika.
  • W jaki sposób persona czytelnika wpływa na spójność i perswazyjność komunikatu?
  • Decyzyjne triggery mózgowe i społeczne, czyli co nas popycha do zakupów?
  • Sensoryczność przekazu – którymi zmysłami kupujemy i jak to wykorzystać w sprzedaży?

3

Architektura perswazyjnych tekstów reklamowych.

  • Najskuteczniejsze formuły copywriterskie – czy każdy może stworzyć skuteczny tekst sprzedażowy?
  • Techniki lingwistycznej perswazji – jakie teksty zwiększają sprzedaż, a jakie… zmniejszają?
  • CTA w akcji! Jak pomóc klientowi w podjęciu odpowiedniej decyzji i skłonić go do działania?
  • USP kontra ESP, czyli kiedy podkreślić konkretne korzyści, a kiedy skupić się na emocjach?
  • Język korzyści i moc pytań – jak pytać, aby uzyskać… satysfakcjonujące (i zwiększające sprzedaż) odpowiedzi?
  • Teoria luki informacyjnej – czyli jak wzbudzić zainteresowanie nie pisząc wszystkiego.
  • Efekt czystej ekspozycji. Dlaczego częściej znaczy lepiej?
  • Formatowanie tekstu ma znaczenie. Większe niż myślisz. Jak formatować, aby zachęcić do czytania?

Współpracujemy z Mariuszem od dłuższego czasu. Najpierw poprosiliśmy o przeprowadzenie badania marketingowego, później zdecydowaliśmy się na doradztwo strategiczne, które doprowadziło do opracowania nowej strategii Social Media Now.

Braliśmy też udział w warsztatach strategicznych i korzystaliśmy z kursu online. Na wszystkich etapach współpraca przebiegała (i nadal przebiega) wzorcowo: profesjonalnie, inspirująco i w świetnej atmosferze.

W związku z tym z pełnym przekonaniem polecam.

Piotr Chmielewski
Właściciel Social Media Now
Igor Podgorski

Mariusz to najlepszy strateg marketingowy jakiego znam, i od którego miałem przyjemność się uczyć. 
W sposób bardzo przystępny potrafi przekazać swoją wiedzę na jednodniowym szkoleniu. Ponadto chętnie odpowiada na pytania i odnosi się do konkretnych przypadków kursantów, co moim zdaniem jest ogromną wartością.
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje prezentację, więc Mariusz oferuje pakiet wartości kilkukrotnie większej niż cena szkolenia. Daję 5 na 5 gwiazdek i bonusową gwiazdkę za doskonałe poczucie humoru i flow.
Igor Podgórski
Marketer / Filmmaker

NASZE SZKOLENIA TO:

98% zadowolonych klientów

85% powracających klientów

* wyniki na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń

KTO PROWADZI SZKOLENIE?

MARIUSZ ŁODYGA

Strateg, konsultant, trener – Specjalizuje się w strategicznym marketingu. W biznesie od 18 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting.

Przeprowadził blisko 300 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, X Kom, Twój Cel To, Vokato, Santander Bank, BGŻ BNP Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Miasto Kalisz, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Politechnika Bydgoska oraz setek firm z sektora MŚP.

Wprowadza ze swoim strategicznym teamem klientów na Wyższy Poziom Marketingu.

„Do marketingu zawsze podchodzę strategicznie. Wierzę, że tylko w ten sposób mogę wspierać klientów w rozwoju ich marek.

Nie obiecuję efektów natychmiast i nie mówię, że samo przygotowanie strategii spowoduje sukces marki. Mówię natomiast, że działanie na YOLO, bez planu i bez wizji celu jest działaniem prowadzącym do przepalania budżetów i energii. Wierzę, że strategia marketingowa jest receptą na pozyskiwanie właściwych klientów.

Przygotowuję nie tylko dokładną dokumentację, ale też uczę, jak wdrożyć strategię.
Dbam o to, by klienci inwestowali swój czas i budżety marketingowe tylko tam, gdzie ma to sens.

Wprowadzam klientów na Wyższy Poziom Marketingu 

GALERIA ZDJĘĆ ZE SZKOLEŃ

Poniżej prezentujemy zdjęcia z wybranych wystąpień oraz szkoleń zrealizowanych przez Mariusza Łodygę.

WYBRANE MARKI, NA KTÓRYCH ZLECENIE PRACOWALIŚMY

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ

Profesjonalizm i wartościowa wiedza, przekazana w bardzo przyjemny sposób — tak bym podsumowała jednodniowe szkolenie z najlepszym strategiem marketingowym, jakiego znam.
Mariusz, oprócz ogromnej wiedzy i doświadczenia, ma także niesamowitą umiejętność budowania relacji z uczestnikami szkoleń, potrafi indywidualnie nawiązać do ich problemów i odpowiedzieć każde pytanie. Podczas całodniowego szkolenia czas mija bardzo szybko, a po zostaje mnóstwo informacji i inspiracji.
Paulina Maludy
Social Media & Content Marketing Manager w: HRlink.pl
Izabela Mucha

Mariusz ma doskonałe podejście, jest niezwykle jasny w swoim przekazie. Robi to z dużą dozą energii, którą sam zaraża i obdarza każdego uczestnika szkolenia, a dodatkowo jego merytoryczna wiedza sprawia, że chce się go słuchać i słuchać! 
Dzięki Mariuszowi pojawiło się w mojej głowie mnóstwo nowych inspiracji i wizji na przyszłość! Dzięki Mariuszowi widzę nowe perspektywy i chęć dążenia do doskonalenia. Cieszę się, że mogłam poznać Mariusza i uczestniczyć w dążeniu do czegoś nowego, inspirującego!
Izabela Mucha
Właścicielka PROFEO
Fabian Romańczyk, właściciel agencji ecommerce New Aste

Każdego roku bywam na dużej ilości największych szkoleń marketingowych w Polsce – jednak to zdecydowanie było moim TOP 1.
Uwielbiam atmosferę panującą u Mariusza. Mimo zawrotnej ilości wiedzy, a dzięki ogromnej ilości energii i bezpośredniemu stylowi prowadzenia szkoleń, po zakończeniu każdy opuszcza je wymęczony, jednak z ogromnym bagażem nowych inspiracji.

Rzadko zdarza się, aby prowadzący potrafił tak szybko skrócić dystans między słuchaczami, gdzie wszyscy żywo biorą udział od pierwszej minuty, nie rzadko dzieląc się swoimi caseami lub zadając mnóstwo pytań.

Czy wybrałbym się jeszcze raz na to szkolenie? Zdecydowanie tak!

Fabian Romańczyk
Właściciel agencji ecommerce New Aste
tomasz palusinski

Z niczym nie da się porównać osobistych spotkań z Mariuszem.

Cały dzień naprany naprawdę niełatwą tematyką minął jak pstryknięcie palcem w bardzo wesołej atmosferze. Mariusz to prawdziwy „stand up man“ !

Podsumowując:
Profesjonalna organizacja
Szykowne miejsce
Dobrze dobrany content
No i żadne z pytań uczestników nie pozostało bez odpowiedzi

Tylko polecać !!!

Tomasz Palusiński
Architekt

ZAMÓW SZKOLENIE COPYWRITING SPRZEDAŻOWY

Zamawiając szkolenie, podaj w informacjach dodatkowych, dla jakiej grupy ma zostać przeprowadzone szkolenie, w jakim miejscu oraz wskaż preferowany przez Ciebie termin przeprowadzenia szkolenia. Załóż minimum 10 dni roboczych wyprzedzenia.

W ciągu 1-2 dni roboczych potwierdzimy proponowany przez Ciebie termin lub wskażemy inny dostępny w kalendarzu Mariusza.

COPYWRITING SPRZEDAŻOWY – SZKOLENIE

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych

Prezentacja w PDF po szkoleniu

Wsparcie przez 30 dni po szkoleniu
(do wykorzystania 2h konsultacji online)

Certyfikat ukończenia szkolenia dla każdego uczestnika

Forma: szkolenie zamknięte

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA O SZKOLENIE COPYWRITING SPRZEDAŻOWY

Szkolenie Marketingowe Strategie Wzrostu możemy przeprowadzić dla dowolnej liczby uczestników. Może to być 1 osoba lub kilkanaście / kilkadziesiąt (choć tu rekomendujemy dzielenie ich na mniejsze grupy szkoleniowe).
Jednak istotna przy małej grupie może być cena szkolenia, gdyż rozkłada się ona na mniejszą liczbę osób niż w przypadku większej grupy.

Dla osób, które chciałyby skorzystać indywidualnie z wiedzy strategicznej, polecamy nasz kurs online: ABC STRATEGII MARKI

Szkolenie Marketingowe Strategie Wzrostu prowadzone jest na miejscu, u Klienta (w siedzibie jego firmy lub w innej wskazanej lokalizacji).
Może również odbyć się w formie szkolenia online, jednak wtedy dzielone jest ono na dwa dni szkoleniowe po 4 godziny każdy.

Cena szkolenia Marketingowe Strategie Wzrostu obejmuje, oprócz uczestnictwa w nim, prezentację szkoleniową w PDF, certyfikat ukończenia każdego uczestnika oraz koszt dojazdu i zakwaterowania trenera na miejscu szkolenia.

W szkoleniu Marketingowe Strategie Wzrostu może wziąć udział każdy, kto chce zdobyć wiedzę o tworzeniu strategii  marketingowej. Szczególnie polecane jest to szkolenie osobom pracującym w dziale marketingu, osobom odpowiedzialnym za strategię marketingową marki oraz osobom zarządzającym markami – brand managerom oraz prezesom czy właścicielom.

Tak. Szkolenia prowadzimy również w formie zdalnej – online. Jednak w takim przypadku dzielimy szkolenie na dwa dni szkoleniowe po 4 godziny każdy. Forma zdalna jest bardziej wymagająca dla uczestników i by uniknąć przeciążenia i przemęczenia, stosujemy krótsze dni szkoleniowe.

Ukończenie szkolenia Marketingowe Strategie Wzrostu samo w sobie nie jest oczywiście gwarantem utworzenia strategii marketingowej. To bowiem w ogromnym stopniu zależy od poziomu osoby, która na szkolenie trafi. Niemniej wiedza, którą przekażemy jest głęboko osadzona w naszej strategicznej praktyce. Dzięki temu uczestnicy będą w stanie pracować na bazie bardzo solidnych fundamentów, bez konieczności dochodzenia do tajników strategicznych kosztem eksperymentów na własnej marce.

TY DECYDUJESZ

IM WIĘCEJ WIESZ, TYM MNIEJSZE RYZYKO POPEŁNIENIA KOSZTOWNEGO BŁĘDU. TWÓJ LOS SPOCZYWA W TWOICH RĘKACH.

Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.

Tel. +48 663 066 336
Mail: biuro@premium-consulting.pl