Marketing korzyści – kontra cechy. Czyli jak sprawić, by klienci wybierali właśnie nasze produkty i usługi.

W idealnym świecie marketera oferowane produkty nie mają klientów lecz fanatycznych nabywców, a marki nie mają klientów lecz wyznawców. W tym idealnym świecie prowadzenie firmy jest fascynującą przygodą i doskonałą okazją do powiększania salda na koncie. W tym idealnym świecie marketerzy nie muszą się martwić o to, czego potrzebują ich klienci, ponieważ i tak kupią cokolwiek ich firmy wypuszczą na rynek. Taki właśnie byłby idealny świat marketera, gdyby tylko istniał...
Mariusz Łodyga

Promocja i marketing usług w sektorze publicznym – Case study Centrum Aktywizacji Zawodowej ze Świdnicy

Fot. Zespół ds. promocji usług rynku pracy CAZ Świdnica. Promocja i marketing usług rynku pracy w wersji...
Mariusz Łodyga

Czwartek Social Media – kreowanie marki osobistej w mediach społecznościowych

Zostałem ostatnio zaproszony do wzięcia udziału w wydarzeniu Czwartek Social Media we Wrocławiu. Izabela Norek zaproponowała...
Mariusz Łodyga

Łatwość poznawcza jako narzędzie wpływu na konsumenta

Każdy, kto pracuje w marketingu i sprzedaży dochodzi w pewnym momencie do pytania: jak mam wpływać na klientów, by chcieli...
Mariusz Łodyga

Zakończenie rocznego projektu szkoleniowego z zakresu marketingu i sprzedaży 2.0

Miałem przyjemność pracować z zespołem do spraw marketingu Uzdrowiska Połczyn Zdrój S.A. należącego do grupy PGU S.A.,...
Mariusz Łodyga

Podpisaliśmy umowę z firmą SUN Plus dotyczącą wykonania strony www oraz szkoleń z zakresu sprzedaży i marketingu

Dnia 20.09.2013 podpisaliśmy umowę z Firmą SUN Plus dotyczącą stworzenia nowej strony www oraz logotypu dla nowej linii...
Mariusz Łodyga

Przyczyny utraty klientów – błędy w komunikacji marketingowej biznesu

Wyobraź sobie taką sytuację: Właśnie trafiłeś na reklamę firmy X, z której rozwiązań chcesz skorzystać, ponieważ...
Mariusz Łodyga

Podpisaliśmy umowę z DSA Polska na przygotowanie identyfikacji wizualnej.

Dnia 12.09.2013 podpisaliśmy umowę o współpracę z firmą DSA Polska w zakresie przygotowania identyfikacji wizualnej dla...
Mariusz Łodyga

Wystąpienia publiczne – jak zwiększyć skuteczność i atrakcyjność przemawiania?

„Wszyscy wielcy mówcy byli najpierw złymi mówcami”  Ralph Waldo Emerson Wystąpienia publiczne - Cztery rekomendacje...
Mariusz Łodyga