Jak zbudować wartość usługi – 5 taktyk zwiększających wycenę.

Umówmy się, cena usług jest umowna. Nie ma przecież jednej miary, którą możemy się posłużyć w tej kwestii. Dla jednych Twoja praca warta jest przysłowiowy majątek, dla drugich przysłowiowy grosz. Źle się dzieje gdy jesteś w drugiej grupie.
Mariusz Łodyga

Wideomarketing – czyli jak skutecznie zwiększyć konwersję.

86% badanych przełącza kanał telewizyjny gdy pojawia się reklama, a 43% reklam telewizyjnych nie miało ani jednego widza....
Mariusz Łodyga

Winning znaczy zwyciężać – recenzja

Zapraszam Cię do obejrzenia recenzji książki Jacka Welcha „Winning znaczy zwyciężać”.  Jeśli jesteś ambitną...
Mariusz Łodyga

Płytki umysł – jak internet wpływa na nasz mózg. Recenzja

Zapraszam Cię do obejrzenia recenzji książki Nicholasa Carra "Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg".  Jeśli...
Mariusz Łodyga

Czy sektor publiczny może być przyjazny dla internautów?

Czy strony internetowe administracji publicznej muszą z założenia być nieczytelne? Czy jest możliwe, by sektor publiczny...
Premium Consulting

Szkolenie sprzedażowe – ćwiczenia z kamerą i ich wpływ na uczestników.

„Ludzie to egoiści - interesują się tylko sobą.” Można ten cytat dedykować każdemu z nas. Na pewno nic tak nie porusza...
Mariusz Łodyga

Segmentacja rynku – osiem sposobów na trafienie do właściwej grupy docelowej.

Zauważyłem, że bardzo częstym problemem firm oraz kadry menedżerskiej jest dokładne określenie, kto jest adresatem ich...
Mariusz Łodyga

Dlaczego rok 2013 był znakomitym rokiem i dlaczego tak się udał?

Pewnie znasz to uczucie, które pojawia się gdy kończysz jakieś trudne zadanie. Tę mieszankę satysfakcji z ulgą....
Mariusz Łodyga

Efektywny marketing biura nieruchomości – Poznań 2013

W ostatni weekend miałem przyjemność prowadzić szkolenie dla właścicieli biur nieruchomości z zakresu "Efektywny marketing...
Mariusz Łodyga