E-mail marketing – jak sprawić, by e-mail sprzedawał?

E-mail marketing jest jednym z najbardziej wydajnych i skutecznych narzędzi sprzedażowych, gdy jest „robiony dobrze”. To zdanie może stać w sprzeczności z Twoimi doświadczeniami, jako odbiorcy tysięcy maili, które nigdy Tobie niczego nie sprzedały. Byłoby jednak błędem założyć, że skoro otrzymujesz nieskuteczne maile, to znaczy, że Twoje też nie będą konwertowały.
Mariusz Łodyga

Łatwość poznawcza jako narzędzie wpływu na konsumenta

Każdy, kto pracuje w marketingu i sprzedaży dochodzi w pewnym momencie do pytania: jak mam wpływać na klientów, by chcieli...
Mariusz Łodyga

Zakończenie rocznego projektu szkoleniowego z zakresu marketingu i sprzedaży 2.0

Miałem przyjemność pracować z zespołem do spraw marketingu Uzdrowiska Połczyn Zdrój S.A. należącego do grupy PGU S.A.,...
Mariusz Łodyga

Podpisaliśmy umowę z firmą SUN Plus dotyczącą wykonania strony www oraz szkoleń z zakresu sprzedaży i marketingu

Dnia 20.09.2013 podpisaliśmy umowę z Firmą SUN Plus dotyczącą stworzenia nowej strony www oraz logotypu dla nowej linii...
Mariusz Łodyga

Przyczyny utraty klientów – błędy w komunikacji marketingowej biznesu

Wyobraź sobie taką sytuację: Właśnie trafiłeś na reklamę firmy X, z której rozwiązań chcesz skorzystać, ponieważ...
Mariusz Łodyga

Podpisaliśmy umowę z DSA Polska na przygotowanie identyfikacji wizualnej.

Dnia 12.09.2013 podpisaliśmy umowę o współpracę z firmą DSA Polska w zakresie przygotowania identyfikacji wizualnej dla...
Mariusz Łodyga

Wystąpienia publiczne – jak zwiększyć skuteczność i atrakcyjność przemawiania?

„Wszyscy wielcy mówcy byli najpierw złymi mówcami”  Ralph Waldo Emerson Wystąpienia publiczne - Cztery rekomendacje...
Mariusz Łodyga

Jak sprawić, by motywacja do sprzedaży była stale na wysokim poziomie?

„Im więcej energii zużywam, tym większe istnieje na nią zapotrzebowanie i tym samym mam jej więcej." Bodo SchaferJak...
Mariusz Łodyga

Sprzedaż B2B – 5 kluczowych zasad, które zwiększają skuteczność handlowców

„Wsłuchiwanie się w głos klientów powinno stać się biznesem każdej firmy." Tom Peters Jak sprawić by sprzedaż B2B...
Mariusz Łodyga