Wideomarketing – czyli jak skutecznie zwiększyć konwersję.

86% badanych przełącza kanał telewizyjny gdy pojawia się reklama, a 43% reklam telewizyjnych nie miało ani jednego widza. Dlaczego zatem wideomarketing jest dziś jednym z gorętszych tematów rozmów pośród marketerów?Jakimi zmysłami chłoniemy najwięcej treści?
Mariusz Łodyga

Szkolenie sprzedażowe – ćwiczenia z kamerą i ich wpływ na uczestników.

„Ludzie to egoiści - interesują się tylko sobą.” Można ten cytat dedykować każdemu z nas. Na pewno nic tak nie porusza...
Mariusz Łodyga

Segmentacja rynku – osiem sposobów na trafienie do właściwej grupy docelowej.

Zauważyłem, że bardzo częstym problemem firm oraz kadry menedżerskiej jest dokładne określenie, kto jest adresatem ich...
Mariusz Łodyga

Dlaczego rok 2013 był znakomitym rokiem i dlaczego tak się udał?

Pewnie znasz to uczucie, które pojawia się gdy kończysz jakieś trudne zadanie. Tę mieszankę satysfakcji z ulgą....
Mariusz Łodyga

Efektywny marketing biura nieruchomości – Poznań 2013

W ostatni weekend miałem przyjemność prowadzić szkolenie dla właścicieli biur nieruchomości z zakresu "Efektywny marketing...
Mariusz Łodyga

Nawiązanie współpracy z Wydawnictwem Forum Sp. z o.o.

Mam przyjemność poinformować, że Premium Consulting podpisała umowę o współpracę z Wydawnictwem Forum.Forum Media...
Mariusz Łodyga

Marketing korzyści – kontra cechy. Czyli jak sprawić, by klienci wybierali właśnie nasze produkty i usługi.

W idealnym świecie marketera oferowane produkty nie mają klientów lecz fanatycznych nabywców, a marki nie mają klientów...
Mariusz Łodyga

Prezentacja o budowaniu marki osobistej dla Careercon sp. z o.o. Szczecin 2013

Po raz kolejny miałem okazję opowiedzieć o budowaniu marki osobistej. Tym razem wydarzenie miało miejsce w Szczecinie na...
Mariusz Łodyga

E-mail marketing – jak sprawić, by e-mail sprzedawał?

E-mail marketing jest jednym z najbardziej wydajnych i skutecznych narzędzi sprzedażowych, gdy jest „robiony dobrze”. To...
Mariusz Łodyga