W TYM ODCINKU
Bardzo często agencje reklamowe specjalizujące się w określonym obszarze marketingu zapominają, że one również muszą mieć strategię marketingową, dzięki której unikną wpadania do „zbioru” generycznych agencji, które niczym specjalnym się od siebie nie różnią.
Na szczęście tego losu udało się uniknąć naszemu dzisiejszemu gościowi Przemkowi Bazanowskiemu CEO Studio Kreacja, który zaprosił nasz team strategiczny do współpracy, byśmy pomogli mu skutecznie wyróżnić się na tle konkurentów.
- Jak przebiegała nasza współpraca?
- Co było w niej najtrudniejsze?
- Czy udało się zrealizować zakładane cele?
Tego wszystkiego dowiecie się z naszej rozmowy.
——————-
Link do kursu ABC Strategii Marki: https://premium-consulting.pl/sklep/abc-strategii-marki-kurs-online/
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej. W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie? Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów