fbpx

W TYM ODCINKU

Tworzenie dużego biznesu nie jest proste, ale gdy kultura organizacji jest otwarta i gotowa do zmiany zwłaszcza tej strategicznej, to nawet trudny proces rebrandingu może pójść gładko i szybko przynieść biznesowe rezultaty.

W dzisiejszym odcinku naszego podcastu Wyższy Poziom Marketingu będziemy gościć Piotra Wieczorka prezesa marki FOTC oraz Kamila Laska, który jest w FOTC dyrektorem marketingu.

  • Z naszymi gośćmi będziemy rozmawiać m.in. o tym:
  • Co trzeba wiedzieć, gdy przygotowuje się do rebrandingu?
  • Jakie czynniki sprawiły, że FOTC zdecydowało się na rebranding?
  • Jakie korzyści dał marce proces rebrandingu, który zrealizowała z nami jako doradcami zewnętrznymi?
  • Jaką rolę pełni kultura organizacyjna w zarządzaniu biznesem, marketingiem i sprzedażą?
  • Jak pogodzić dział sprzedaży z działem marketingu i jeszcze w tym wszystkim dowieźć wyniki biznesowe?

Dobrego odbioru! 🎙📈🎧

Karolina i Mariusz Łodygowie

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków