PEŁNA LISTA ODCINKÓW

#141

Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem

23.10.2023 1:12:34
#140

Prawa marketingu, których nie opłaca się łamać

19.09.2023 36:52
#139

Jak badania marketingowe mogą pomóc Twojej marce?

11.09.2023 34:07
#138

Jak wywołać nawyk ponownych zakupów?

11.09.2023 42:50
#137

Kluczowe kompetencje w dziale marketingu – jakie powinny być?

11.09.2023 40:55
#136

Marketer idealny – czy istnieje i jak go znaleźć?

11.09.2023 30:30
#135

Kiedy i dlaczego warto zwolnić dział marketingu?

11.09.2023 30:43
#134

Dlaczego klienci nie ufają Twojej marce?

11.09.2023 31:43
#133

Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC

01.08.2023 58:50
#132

Czy jeden kanał marketingowy Ci wystarczy?

14.06.2023 32:29
#131

Strategia marketingowa – jak długo jest ważna?

17.05.2023 24:14
#130

Trzy typy dyrektorów marketingu. Którego warto zatrudnić?

10.05.2023 26:20
#129

Trzy marketingowe mity, które szkodzą twojej marce

26.04.2023 35:52
#128

Marketingowa zasada 95-5: poznaj ją, by lepiej zrozumieć marketing

12.04.2023 31:54
#127

Błędy poznawcze, które sabotują Twoją markę

03.04.2023 36:57
#126

Jak efektywnie wdrożyć strategię marketingową?

20.03.2023 40:05
#125

Pięć kroków do marki kochanej przez klientów

14.03.2023 25:52
#124

Repozycjonowanie marki: kiedy trzeba się zdecydować na zmianę?

06.03.2023 25:14
#123

Siedem sposobów pozycjonowania marki

27.02.2023 31:33
#122

Jak efektywnie zarządzać marką?

20.02.2023 35:10
#121

Najbardziej popularne strategie pozycjonowania marek

06.02.2023 34:05
#120

Sztuczna inteligencja – ChatGPT – szansa czy zagrożenie dla Twojego biznesu?

30.01.2023 1:03:23
#119

Czy mniej marek w portfolio może oznaczać więcej pieniędzy w Twoim portfelu?

23.01.2023 27:37
#118

Jakie rodzaje badań marketingowych może przeprowadzić Twoja marka?

09.01.2023 46:57
#117

Kiedy marka potrzebuje badań marketingowych?

02.01.2023 57:10
#116

Marketingowa piramida sukcesu – kluczowy strategiczny proces

19.12.2022 56:13
#115

Jak duży powinien być budżet marketingowy?

12.12.2022 54:34
#114

Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów

28.11.2022 1:14:18
#113

Budowanie marki czy aktywacja sprzedaży – na co postawić i w jakich proporcjach?

21.11.2022 41:05
#112

Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon

07.11.2022 1:37:53
#111

Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group

03.10.2022 55:56
#110

Czym jest pivot w marketingu i jak się do niego przygotować?

26.09.2022 38:13
#109

Trzy rzeczy, które musisz wiedzieć o składaniu obietnicy marki

19.09.2022 37:17
#108

Doświadczenie marki – co tracisz, jeśli je bagatelizujesz?

29.08.2022 39:53
#107

Impulsywne zakupy – czym są i kto jest na nie narażony?

22.08.2022 29:18
#106

Jakie korzyści daje opracowana strategia marketingowa?

01.08.2022 39:22
#105

Czym jest strategia marketingowa i z jakich elementów się składa?

25.07.2022 38:32
#104

Kto jest konkurencją Twojej marki, a kto nie?

23.06.2022 26:23
#103

Dlaczego marketing potrzebuje odpowiednich procesów i co powoduje ich brak?

06.06.2022 43:55
#102

Jak działa pamięć klienta – czyli co zapamięta, a co zapomni klient na zakupach?

30.05.2022 35:45
#101

Co się dzieje, gdy w biznesie zastępujesz jakość ilością, a rzetelną wiedzę opartą na badaniach wiarą w „jakoś to będzie” – czyli pułapki negatywnej biznesowej kompensacji

09.05.2022 38:29
#100

Jak rozwinąć agencję reklamową dzięki opracowaniu strategii marketingowej? Wywiad z CEO Studio Kreacja Przemysławem Bazanowskim

04.05.2022 1:20:00
#99

Jak marki mogą lojalizować klientów?

26.04.2022 25:17
#98

Jak strategia marketingowa pomaga rozwijać firmę w Niemczech? Wywiad z Paulą Chudy i Jackiem Chloupkiem właścicielami marki Hevelio GmbH

22.04.2022 1:04:05
#97

Co utrudnia klientom wybór podczas zakupów?

11.04.2022 32:08
#96

Jak działa reklama na umysł klienta?

04.04.2022 29:16
#95

Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy, których nie chcesz do siebie zapraszać

28.03.2022 31:39
#94

Jak angażując zmysły klientów robić lepszy marketing?

22.03.2022 56:19
#93

Jak wdrażać strategię marketingową w międzynarodowej firmie? – Wywiad z Piotrem Ząbeckim – CMO HR XPERIENCE GROUP

17.03.2022 44:20
#92

Jak zaślepia nas skupienie – czyli na co marketerzy muszą uważać, gdy uparcie dążą do celu?

14.03.2022 44:19
#91

Czy warto korzystać z zewnętrznych konsultantów marketingowych? – wywiad z CEO marki Translax – Rafałem Kwiatkowskim

10.03.2022 32:41
#90

Jak podejmujemy decyzje – czyli czy istnieje dobry balans pomiędzy racjonalnością i emocjonalnością?

08.03.2022 34:19
#89

Czym jest efekt czystej ekspozycji i dlaczego ma dla marketerów znaczenie?

21.02.2022 24:50
#88

Czym jest trial marki i dlaczego marka powinna go mieć?

14.02.2022 36:51
#87

Najdziwniejsze pomysły na produkty i usługi, które ostatnio przykuły naszą uwagę

07.02.2022 40:15
#86

Kto wywiera największą presję na dyrektora marketingu?

31.01.2022 39:46
#85

Ile zarabia dyrektor marketingu i dlaczego tak dobrze?

24.01.2022 32:59
#84

Jak rozpoznać tworzenie negatywnego silosowego podziału w twojej firmie?

17.01.2022 51:54
#83

Klątwa wiedzy – czyli zabójca skutecznej komunikacji marketingowej

29.11.2021 42:05
#82

9 oznak wskazujących, że marketer powinien odejść z pracy

22.11.2021 42:33
#81

Sześć powodów, dla których twoja marka potrzebuje konkurencji

15.11.2021 30:56
#80

Pięć fantastycznych rzeczy, które dało nam 2 lata nagrywania podcastu – urodzinowy odcinek specjalny

08.11.2021 56:45
#79

10 rzeczy, o których należy pamiętać podczas wdrażania strategii marketingowej

03.11.2021 26:28
#78

Cztery strategiczne błędy, które mogą pogrążyć Twoją markę

25.10.2021 23:10
#77

Jakie ryzyka i kary czekają na nowe marki wchodzące na rynek?

29.09.2021 30:04
#76

10 praw Murphy’ego w marketingu, o które można się potknąć

17.09.2021 40:29
#75

Jak zbudować duży ekomersowy biznes – wyzwania i czynniki sukcesu – wywiad z Paweł Frieske CEO Reflect.pl

02.09.2021 1:01:17
#74

Czy przywództwo i jego jakość ma znaczenie w zarządzaniu marką?

26.08.2021 1:04:42
#73

Jak dobrze planować i realizować działania reklamowe w Google Ads? – wywiad z Łukaszem Chwiszczukiem

18.08.2021 45:38
#72

Atrybucja w marketingu, czyli kto strzela gole?

30.06.2021 32:26
#71

Jak wygląda praca konsultanta marketingowego? – Wywiad z Michałem Hamerą

23.06.2021 50:42
#70

Czego boją się decydenci podczas wdrażania strategii marketingowej? Wywiad z Fabianem Romańczykiem CEO ClickLeaders

16.06.2021 43:51
#69

Brand manager – kim jest i jaka jest jego rola?

10.06.2021 23:49
#68

W co inwestować, by biznesowe wzrosty notować?

25.05.2021 32:37
#67

Po co marketerom badania marketingowe?

05.05.2021 23:33
#66

Czym jest marketingowa luka strategiczna i jak sobie z nią radzić?

22.04.2021 23:36
#65

Strategiczny system vs działanie na spontanie

09.04.2021 27:17
#64

Jak i z czego rezygnować, by zyskiwać w biznesie przewagę?

30.03.2021 23:41
#63

Czym są dystynktywne zasoby marki i dlaczego warto je opracować?

24.02.2021 19:56
#62

Jak strategia marketingowa może pomóc rozwinąć usługi agencji reklamowej? Wywiad z Piotrem Chmielewskim

16.02.2021 51:09
#61

Marka całkiem osobista – wywiad z Maciejem Kautzem

10.02.2021 01:10:27
#60

Czym jest kultura biznesowa i jakie jej elementy wpływają na wyniki firmy?

05.02.2021 34:32
#59

Ile czasu potrzebujesz na opracowanie strategii marketingowej oraz jej egzekucję?

02.02.2021 24:41
#58

Kiedy opracować strategię marketingową?

28.01.2021 33:52
#57

Podsumowanie roku i plany na 2021

21.01.2021 01:02:49
#56

Jaka jest rola marketingu?

23.12.2020 23:19
#55

Ile trzeba wydać pieniędzy, aby zbudować silną markę?

17.12.2020 27:59
#54

Jak dobrze wybrać agencję do współpracy?

11.12.2020 33:53
#53

Jak stworzyć nazwę nowej firmy lub marki?

19.11.2020 30:05
#52

Ile osób powinien liczyć zespół marketingowy?

04.11.2020 26:58
#51

Ile kosztuje brak strategii marketingowej? Wywiad z Radkiem Ślężakiem

21.10.2020 39:59
#50

Jak dzięki strategii marketingowej zwiększać wyniki biznesowe? Wywiad z Mateuszem Kuchcińskim

08.10.2020 53:42
#49

Dlaczego agencja reklamowa potrzebuje kompetencji strategicznych? Wywiad z Filipem Lewandowskim z Social Tigers

06.10.2020 36:09
#48

Jak zarabiać na wiedzy eksperckiej? Wywiad z Igorem Podgórskim

30.09.2020 50:29
#47

Jak szybko skalować biznes? – wywiad z CEO Fly On The Cloud Piotrem Wieczorkiem

21.09.2020 37:50
#46

Storytelling jako strategiczne narzędzie komunikacji – wywiad z dr Moniką Górską

15.09.2020 53:45
#45

Na co należy uważać organizując wydarzenia online? Wywiad z CEO Studio306.live Piotrem Królem.

02.09.2020 53:55
#44

Jak mierzyć lojalność klientów?

01.09.2020 17:19
#43

Siła lojalności klientów

26.08.2020 27:37
#42

RTB – czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?

25.08.2020 23:59
#41

Jak dziś zaczęlibyśmy biznes od nowa?

20.08.2020 51:02
#40

Sztuka odkrywania potrzeb klientów

17.08.2020 28:58
#39

Jak działaliśmyw kryzysie? Plany na drugączęść 2020

12.08.2020 36:50
#38

Czym jest wartość postrzegana?

03.06.2020 26:39
#37

Jakie korzyści daje marka?

26.05.2020 27:44
#36

3 rekomendacje na wzmocnienie marki podczas kryzysu

27.04.2020 40:33
#35

Jak długo potrwa kryzys?

18.04.2020 38:06
#34

Nastroje konsumenckie w czasach koronakryzysu

05.04.2020 33:46
#33

Czy w kryzysie należy ciąć wydatki reklamowe?

26.03.2020 29:19
#32

Jak heurystyki wpływają na decyzje zakupowe?

23.03.2020 15:07
#31

Jak koronakryzys wpływa na duży biznes – wywiad z Michałem Leszkiem właścielem marki Kruger Matz i Rebel

21.03.2020 1:14:44
#30

Jak ustabilizować biznes w czasie kryzysu?

17.03.2020 20:54
#29

Czy pandemia zabije nasze biznesy?

16.03.2020 32:32
#28

Jak odnaleźć się w pracy zdalnej – plusy i minusy

12.03.2020 28:00
#27

Biznes w czasach zarazy – jak koronawirus zakaża firmy

10.03.2020 35:20
#26

4 Strategiczne Megatrendy Marketingowe na 2020 rok

05.03.2020 28:34
#25

Koronawirus – kto na nim straci, a kto zyska?

02.03.2020 45:22
#24

Dlaczego ludzie od nas kupują?

27.02.2020 15:13
#23

Ile procent polskich firm posiada strategię marketingową?

25.02.2020 12:38
#22

Co po cichu zabija zyski Twojego biznesu?

19.02.2020 10:57
#21

Jak działa kontrowersja w marketingu – kto może się nią posługiwać i na co trzeba uważać.

14.02.2020 10:14
#20

Marketingowe i biznesowe trendy 2020

05.02.2020 93:45
#19

Marketingowe Newsy Tygodnia – Avast sprzedawał dane o użytkownikach, koronawirus a gospodarka

03.02.2020 49:28
#18

Marketingowe Newsy Tygodnia – Hakowanie Tesli, wpływ Facebooka na gospodarkę w Europie

27.01.2020 30:39
#17

Marketingowe Newsy Tygodnia – przyszłość reklamy w Warszawie, Raport bezpieczeństwa e-mail 2020

20.01.2020 37:07
#16

Marketingowe Newsy Tygodnia – rekordowa kapitalizacja Tesli, błąd techniczny Facebooka

16.01.2020 49:30
#15

Marketingowe Newsy Tygodnia – premiera Wiedźmina i królewska oferta pracy

23.12.2019 37
#14

Marketingowe Newsy Tygodnia – wypożyczalnia choinek Volvo, Polacy chcą opakowań zwrotnych

16.12.2019 25:15
#13

Marketingowe Newsy Tygodnia – Escobar kontra Apple, prezydencka kandydatura Hołowni

09.12.2019 49 min
#12

Marketingowe Newsy Tygodnia – Black Friday odpowiedzialnie? Kupując smartfona pokaż twarz