PEŁNA LISTA ODCINKÓW
#147
Rebranding marki Jaguar – pogrzeb legendy czy nowe życie ikony?
26.11.2024
23:50
#146
Insighty konsumenckie – czyli jak zrozumieć lepiej swoich klientów?
07.08.2024
43:17
#145
Start nowej marki – co może pójść nie tak?
31.07.2024
1:32:35
#144
Micromanagement – jakie niesie problemy w zarządzaniu marketingiem?
24.07.2024
56:25
#143
Strategia marketingowa – na co uważać przy jej projektowaniu?
17.07.2024
52:49
#142
Strategia marketingowa – jaką da Ci przewagę?
10.07.2024
1:00:29
#141
Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
23.10.2023
1:12:34
#140
Prawa marketingu, których nie opłaca się łamać
19.09.2023
36:52
#139
Jak badania marketingowe mogą pomóc Twojej marce?
11.09.2023
34:07
#138
Jak wywołać nawyk ponownych zakupów?
11.09.2023
42:50
#137
Kluczowe kompetencje w dziale marketingu – jakie powinny być?
11.09.2023
40:55
#136
Marketer idealny – czy istnieje i jak go znaleźć?
11.09.2023
30:30
#135
Kiedy i dlaczego warto zwolnić dział marketingu?
11.09.2023
30:43
#134
Dlaczego klienci nie ufają Twojej marce?
11.09.2023
31:43
#133
Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
01.08.2023
58:50
#132
Czy jeden kanał marketingowy Ci wystarczy?
14.06.2023
32:29
#131
Strategia marketingowa – jak długo jest ważna?
17.05.2023
24:14
#130
Trzy typy dyrektorów marketingu. Którego warto zatrudnić?
10.05.2023
26:20
#129
Trzy marketingowe mity, które szkodzą twojej marce
26.04.2023
35:52
#128
Marketingowa zasada 95-5: poznaj ją, by lepiej zrozumieć marketing
12.04.2023
31:54
#127
Błędy poznawcze, które sabotują Twoją markę
03.04.2023
36:57
#126
Jak efektywnie wdrożyć strategię marketingową?
20.03.2023
40:05
#125
Pięć kroków do marki kochanej przez klientów
14.03.2023
25:52
#124
Repozycjonowanie marki: kiedy trzeba się zdecydować na zmianę?
06.03.2023
25:14
#123
Siedem sposobów pozycjonowania marki
27.02.2023
31:33
#122
Jak efektywnie zarządzać marką?
20.02.2023
35:10
#121
Najbardziej popularne strategie pozycjonowania marek
06.02.2023
34:05
#120
Sztuczna inteligencja – ChatGPT – szansa czy zagrożenie dla Twojego biznesu?
30.01.2023
1:03:23
#119
Czy mniej marek w portfolio może oznaczać więcej pieniędzy w Twoim portfelu?
23.01.2023
27:37
#118
Jakie rodzaje badań marketingowych może przeprowadzić Twoja marka?
09.01.2023
46:57
#117
Kiedy marka potrzebuje badań marketingowych?
02.01.2023
57:10
#116
Marketingowa piramida sukcesu – kluczowy strategiczny proces
19.12.2022
56:13
#115
Jak duży powinien być budżet marketingowy?
12.12.2022
54:34
#114
Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów
28.11.2022
1:14:18
#113
Budowanie marki czy aktywacja sprzedaży – na co postawić i w jakich proporcjach?
21.11.2022
41:05
#112
Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon
07.11.2022
1:37:53
#111
Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group
03.10.2022
55:56
#110
Czym jest pivot w marketingu i jak się do niego przygotować?
26.09.2022
38:13
#109
Trzy rzeczy, które musisz wiedzieć o składaniu obietnicy marki
19.09.2022
37:17
#108
Doświadczenie marki – co tracisz, jeśli je bagatelizujesz?
29.08.2022
39:53
#107
Impulsywne zakupy – czym są i kto jest na nie narażony?
22.08.2022
29:18
#106
Jakie korzyści daje opracowana strategia marketingowa?
01.08.2022
39:22
#105
Czym jest strategia marketingowa i z jakich elementów się składa?
25.07.2022
38:32
#104
Kto jest konkurencją Twojej marki, a kto nie?
23.06.2022
26:23
#103
Dlaczego marketing potrzebuje odpowiednich procesów i co powoduje ich brak?
06.06.2022
43:55
#102
Jak działa pamięć klienta – czyli co zapamięta, a co zapomni klient na zakupach?
30.05.2022
35:45
#101
Co się dzieje, gdy w biznesie zastępujesz jakość ilością, a rzetelną wiedzę opartą na badaniach wiarą w „jakoś to będzie” – czyli pułapki negatywnej biznesowej kompensacji
09.05.2022
38:29
#100
Jak rozwinąć agencję reklamową dzięki opracowaniu strategii marketingowej? Wywiad z CEO Studio Kreacja Przemysławem Bazanowskim
04.05.2022
1:20:00
#99
Jak marki mogą lojalizować klientów?
26.04.2022
25:17
#98
Jak strategia marketingowa pomaga rozwijać firmę w Niemczech? Wywiad z Paulą Chudy i Jackiem Chloupkiem właścicielami marki Hevelio GmbH
22.04.2022
1:04:05
#97
Co utrudnia klientom wybór podczas zakupów?
11.04.2022
32:08
#96
Jak działa reklama na umysł klienta?
04.04.2022
29:16
#95
Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy, których nie chcesz do siebie zapraszać
28.03.2022
31:39
#94
Jak angażując zmysły klientów robić lepszy marketing?
22.03.2022
56:19
#93
Jak wdrażać strategię marketingową w międzynarodowej firmie? – Wywiad z Piotrem Ząbeckim – CMO HR XPERIENCE GROUP
17.03.2022
44:20
#92
Jak zaślepia nas skupienie – czyli na co marketerzy muszą uważać, gdy uparcie dążą do celu?
14.03.2022
44:19
#91
Czy warto korzystać z zewnętrznych konsultantów marketingowych? – wywiad z CEO marki Translax – Rafałem Kwiatkowskim
10.03.2022
32:41
#90
Jak podejmujemy decyzje – czyli czy istnieje dobry balans pomiędzy racjonalnością i emocjonalnością?
08.03.2022
34:19
#89
Czym jest efekt czystej ekspozycji i dlaczego ma dla marketerów znaczenie?
21.02.2022
24:50
#88
Czym jest trial marki i dlaczego marka powinna go mieć?
14.02.2022
36:51
#87
Najdziwniejsze pomysły na produkty i usługi, które ostatnio przykuły naszą uwagę
07.02.2022
40:15
#86
Kto wywiera największą presję na dyrektora marketingu?
31.01.2022
39:46
#85
Ile zarabia dyrektor marketingu i dlaczego tak dobrze?
24.01.2022
32:59
#84
Jak rozpoznać tworzenie negatywnego silosowego podziału w twojej firmie?
17.01.2022
51:54
#83
Klątwa wiedzy – czyli zabójca skutecznej komunikacji marketingowej
29.11.2021
42:05
#82
9 oznak wskazujących, że marketer powinien odejść z pracy
22.11.2021
42:33
#81
Sześć powodów, dla których twoja marka potrzebuje konkurencji
15.11.2021
30:56
#80
Pięć fantastycznych rzeczy, które dało nam 2 lata nagrywania podcastu – urodzinowy odcinek specjalny
08.11.2021
56:45
#79
10 rzeczy, o których należy pamiętać podczas wdrażania strategii marketingowej
03.11.2021
26:28
#78
Cztery strategiczne błędy, które mogą pogrążyć Twoją markę
25.10.2021
23:10
#77
Jakie ryzyka i kary czekają na nowe marki wchodzące na rynek?
29.09.2021
30:04
#76
10 praw Murphy’ego w marketingu, o które można się potknąć
17.09.2021
40:29
#75
Jak zbudować duży ekomersowy biznes – wyzwania i czynniki sukcesu – wywiad z Paweł Frieske CEO Reflect.pl
02.09.2021
1:01:17
#74
Czy przywództwo i jego jakość ma znaczenie w zarządzaniu marką?
26.08.2021
1:04:42
#73
Jak dobrze planować i realizować działania reklamowe w Google Ads? – wywiad z Łukaszem Chwiszczukiem
18.08.2021
45:38
#72
Atrybucja w marketingu, czyli kto strzela gole?
30.06.2021
32:26
#71
Jak wygląda praca konsultanta marketingowego? – Wywiad z Michałem Hamerą
23.06.2021
50:42
#70
Czego boją się decydenci podczas wdrażania strategii marketingowej? Wywiad z Fabianem Romańczykiem CEO ClickLeaders
16.06.2021
43:51
#69
Brand manager – kim jest i jaka jest jego rola?
10.06.2021
23:49
#68
W co inwestować, by biznesowe wzrosty notować?
25.05.2021
32:37
#67
Po co marketerom badania marketingowe?
05.05.2021
23:33
#66
Czym jest marketingowa luka strategiczna i jak sobie z nią radzić?
22.04.2021
23:36
#65
Strategiczny system vs działanie na spontanie
09.04.2021
27:17
#64
Jak i z czego rezygnować, by zyskiwać w biznesie przewagę?
30.03.2021
23:41
#63
Czym są dystynktywne zasoby marki i dlaczego warto je opracować?
24.02.2021
19:56
#62
Jak strategia marketingowa może pomóc rozwinąć usługi agencji reklamowej? Wywiad z Piotrem Chmielewskim
16.02.2021
51:09
#61
Marka całkiem osobista – wywiad z Maciejem Kautzem
10.02.2021
01:10:27
#60
Czym jest kultura biznesowa i jakie jej elementy wpływają na wyniki firmy?
05.02.2021
34:32
#59
Ile czasu potrzebujesz na opracowanie strategii marketingowej oraz jej egzekucję?
02.02.2021
24:41
#58
Kiedy opracować strategię marketingową?
28.01.2021
33:52
#57
Podsumowanie roku i plany na 2021
21.01.2021
01:02:49
#56
Jaka jest rola marketingu?
23.12.2020
23:19
#55
Ile trzeba wydać pieniędzy, aby zbudować silną markę?
17.12.2020
27:59
#54
Jak dobrze wybrać agencję do współpracy?
11.12.2020
33:53
#53
Jak stworzyć nazwę nowej firmy lub marki?
19.11.2020
30:05
#52
Ile osób powinien liczyć zespół marketingowy?
04.11.2020
26:58
#51
Ile kosztuje brak strategii marketingowej? Wywiad z Radkiem Ślężakiem
21.10.2020
39:59
#50
Jak dzięki strategii marketingowej zwiększać wyniki biznesowe? Wywiad z Mateuszem Kuchcińskim
08.10.2020
53:42
#49
Dlaczego agencja reklamowa potrzebuje kompetencji strategicznych? Wywiad z Filipem Lewandowskim z Social Tigers
06.10.2020
36:09
#48
Jak zarabiać na wiedzy eksperckiej? Wywiad z Igorem Podgórskim
30.09.2020
50:29
#47
Jak szybko skalować biznes? – wywiad z CEO Fly On The Cloud Piotrem Wieczorkiem
21.09.2020
37:50
#46
Storytelling jako strategiczne narzędzie komunikacji – wywiad z dr Moniką Górską
15.09.2020
53:45
#45
Na co należy uważać organizując wydarzenia online? Wywiad z CEO Studio306.live Piotrem Królem.
02.09.2020
53:55
#44
Jak mierzyć lojalność klientów?
01.09.2020
17:19
#43
Siła lojalności klientów
26.08.2020
27:37
#42
RTB – czyli co sprawia, że klienci wierzą danej marce?
25.08.2020
23:59
#41
Jak dziś zaczęlibyśmy biznes od nowa?
20.08.2020
51:02
#40
Sztuka odkrywania potrzeb klientów
17.08.2020
28:58
#39
Jak działaliśmyw kryzysie? Plany na drugączęść 2020
12.08.2020
36:50
#38
Czym jest wartość postrzegana?
03.06.2020
26:39
#37
Jakie korzyści daje marka?
26.05.2020
27:44
#36
3 rekomendacje na wzmocnienie marki podczas kryzysu
27.04.2020
40:33
#35
Jak długo potrwa kryzys?
18.04.2020
38:06
#34
Nastroje konsumenckie w czasach koronakryzysu
05.04.2020
33:46
#33
Czy w kryzysie należy ciąć wydatki reklamowe?
26.03.2020
29:19
#32
Jak heurystyki wpływają na decyzje zakupowe?
23.03.2020
15:07
#31
Jak koronakryzys wpływa na duży biznes – wywiad z Michałem Leszkiem właścielem marki Kruger Matz i Rebel
21.03.2020
1:14:44
#30
Jak ustabilizować biznes w czasie kryzysu?
17.03.2020
20:54
#29
Czy pandemia zabije nasze biznesy?
16.03.2020
32:32
#28
Jak odnaleźć się w pracy zdalnej – plusy i minusy
12.03.2020
28:00
#27
Biznes w czasach zarazy – jak koronawirus zakaża firmy
10.03.2020
35:20
#26
4 Strategiczne Megatrendy Marketingowe na 2020 rok
05.03.2020
28:34
#25
Koronawirus – kto na nim straci, a kto zyska?
02.03.2020
45:22
#24
Dlaczego ludzie od nas kupują?
27.02.2020
15:13
#23
Ile procent polskich firm posiada strategię marketingową?
25.02.2020
12:38
#22
Co po cichu zabija zyski Twojego biznesu?
19.02.2020
10:57
#21
Jak działa kontrowersja w marketingu – kto może się nią posługiwać i na co trzeba uważać.
14.02.2020
10:14
#20
Marketingowe i biznesowe trendy 2020
05.02.2020
93:45
#19
Marketingowe Newsy Tygodnia – Avast sprzedawał dane o użytkownikach, koronawirus a gospodarka
03.02.2020
49:28
#18