W TYM ODCINKU
Wszystkie dobrze zarządzane marki mają jedną wspólną cechę. Mają dobrze poukładane procesy. Wszystkie źle zarządzane marki, na którymś etapie swojego rozwoju uznały, że fraza „lepiej działać niż planować” ma w sobie więcej uroku i swobody. Niestety takie biznesowe YOLO poza łobuzerskim powabem nie niesie ze sobą niczego dobrego.
- Co zatem zrobić, aby uniknąć niepożądanego chaosu w naszej organizacji?
- Jak projektować procesy, które nie tylko przetrwają próbę czasu, ale będą rozwijać się razem z marką?
- I w końcu jak osiągnąć marketingowy sukces, dzięki odpowiednio poukładanym procesom marketingowym?
O tym wszystkim odpowiemy w dzisiejszym odcinku Wyższego Poziomu Marketingu.
Miłego odbioru 🎧🎙📈
Karolina i Mariusz Łodygowie
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów