W TYM ODCINKU
Czas obowiązywania strategii marketingowej mierzy się latami, nie miesiącami czy tygodniami. Możemy nawet przyjąć, że strategiczny horyzont ma z założenia perspektywę długoterminową.
Niektórzy nawet mówią, że „strategia krótkoterminowa” to oksymoron.
Jak zatem długo obowiązuje opracowana strategia marketingowa i jaki jest jej czas przydatności dla zarządzających markami?
Tego się dowiesz z dzisiejszego odcinka.
Dobrego odbioru! 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów