
W TYM ODCINKU
Dlaczego w B2B transakcje nie dochodzą do skutku? Jakie są kluczowe przyczyny i rozwiązania?
W świecie B2B transakcje nie zawsze kończą się podpisaniem umowy – dlaczego tak się dzieje? W tym odcinku podcastu Wyższy Poziom Marketingu przyglądamy się najczęstszym przeszkodom, które utrudniają finalizację sprzedaży.
Poruszamy takie tematy jak:
- Znaczenie marki i zaufania.
- Obawy zakupowe – co powstrzymuje potencjalnych klientów przed podjęciem decyzji?
- Kompleksowość procesów zakupowych – dlaczego wielkość i dynamika komitetów zakupowych może blokować finalizację transakcji?
- Defensywne podejmowanie decyzji – jak strach przed ryzykiem wpływa na zachowania kupujących?
- Dowiesz się, jak przezwyciężyć te wyzwania i zwiększyć skuteczność sprzedaży w B2B. 🚀 Jeśli chcesz zrozumieć, co naprawdę blokuje transakcje i jak to zmienić, ten odcinek jest dla Ciebie!
A tymczasem zapraszamy Cię do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Dlaczego nie domykasz transakcji B2B?
Dobrego odbioru 🎙📈
Karolina i Mariusz Łodygowie

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #153 ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC