W TYM ODCINKU
W dzisiejszym odcinku podcastu Wyższy Poziom Marketingu porozmawiamy o czymś, co może diametralnie zmienić sposób, w jaki prowadzicie swoje biznesy, czyli o insightach konsumenckich.
To właśnie one pozwalają firmom jeszcze lepiej rozumieć swoich klientów, dowiedzieć się, co naprawdę motywuje ich do zakupu, jakie są ich najgłębsze potrzeby i pragnienia.
W dzisiejszym odcinku odkryjemy, jak marki wykorzystują insighty i dowiecie się również, jak zrozumienie konsumentów może przekształcić zwykłe dane w działania, które rezonują i angażują odbiorców i finalnie pozwalają Wam również zarobić więcej.
Usiądźcie wygodnie, zrelaksujcie się i zanurzcie się w świecie insightów konsumenckich, które mogą odmienić sposób, w jaki patrzycie na marketing i rozwój swojej marki.
Zapraszamy Was do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Insighty konsumenckie – czyli jak zrozumieć lepiej swoich klientów?
Dobrego odbioru! 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów