fbpx

W TYM ODCINKU

Masz wrażenie, że marketing w Twojej firmie przypomina niekończącą się listę zadań i wrzutek, z których nic nie wynika? Tworzysz treści, kampanie, posty, reklamy – a efekty są mizerne? Ten odcinek jest dla Ciebie.

Wprowadzamy 5 kluczowych kroków, które pomogą Ci uporządkować działania marketingowe. Pokazujemy, jak wyjść z chaosu i zbudować marketing, który działa – strategicznie, spójnie i efektywnie.

Rozmawiamy m.in. o tym:

  • dlaczego sam marketing nie ma sprzedawać (i co powinien robić zamiast),
  • jak zdefiniować cele marketingowe i uniknąć “biegania z pustą taczką”,
  • co powinien zawierać prosty i zrozumiały przekaz marki,
  • czym są punkty styku i jak mapować obecność marki,
  • dlaczego regularność jest ważniejsza niż jednorazowe fajerwerki,
  • co warto mierzyć, żeby wyciągać właściwe wnioski.

Na koniec – konkretna rada: nie rób wszystkiego. Rób właściwe rzeczy we właściwej kolejności.

Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda uporządkowany marketing w praktyce – słuchaj do końca i weź udział w naszym ćwiczeniu podsumowującym.

Zapraszamy Cię do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Jak uporządkować marketing? 5 kroków do pozbycia się chaosu

Dobrego odbioru 🎙📈

Karolina i Mariusz Łodygowie

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków