
W TYM ODCINKU
W marketingu nie zawsze wygrywają ci, którzy są najlepsi. Rozumiani jako – mają najlepszy produkt, najlepsze rozwiązanie rynkowe.
Wygrywają natomiast bardzo często ci, którzy są na widoku i są łatwi do kupienia.
A Byron Sharp mówi jasno: „Marki rosną dzięki dostępności, nie lojalności”.
I dlatego w tym odcinku wyjaśnimy Wam dwa najważniejsze pojęcia nowoczesnego marketingu.
Pierwsze – mentalna dostępność, czyli to, co jest odpowiedzią na pytanie: jak często i w jakich sytuacjach klient się dowiaduje o Waszej marce?
Drugie – fizyczna dostępność, czyli jak łatwo można Was znaleźć, kupić i skorzystać z Waszej oferty.
Jeśli chcesz, by Twoja marka realnie rosła – dzięki temu, że jest dostępna i zapada w pamięć – ten odcinek jest właśnie dla Ciebie!
Zapraszam Cię do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Mentalna i fizyczna dostępność – fundamenty wzrostu, o których zapomina 90% marek.
Dobrego odbioru 🎙📈
Karolina i Mariusz Łodygowie

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #153 ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC






