
W TYM ODCINKU
Tworzenie dużego biznesu nie jest proste, ale gdy kultura organizacji jest otwarta i gotowa do zmiany zwłaszcza tej strategicznej, to nawet trudny proces rebrandingu może pójść gładko i szybko przynieść biznesowe rezultaty.
W dzisiejszym odcinku naszego podcastu Wyższy Poziom Marketingu będziemy gościć Piotra Wieczorka prezesa marki FOTC oraz Kamila Laska, który jest w FOTC dyrektorem marketingu.
- Z naszymi gośćmi będziemy rozmawiać m.in. o tym:
- Co trzeba wiedzieć, gdy przygotowuje się do rebrandingu?
- Jakie czynniki sprawiły, że FOTC zdecydowało się na rebranding?
- Jakie korzyści dał marce proces rebrandingu, który zrealizowała z nami jako doradcami zewnętrznymi?
- Jaką rolę pełni kultura organizacyjna w zarządzaniu biznesem, marketingiem i sprzedażą?
- Jak pogodzić dział sprzedaży z działem marketingu i jeszcze w tym wszystkim dowieźć wyniki biznesowe?
Dobrego odbioru! 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #153 ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC