
W TYM ODCINKU
Czy ROI to rzeczywiście najlepszy sposób na ocenę działań marketingowych?
W tym odcinku przyglądamy się temu wskaźnikowi z zupełnie innej perspektywy.
Wraz z dzisiejszym gościem Igorem Bielobradkiem (Head of digital marketing Deloitte) wyjaśniamy, dlaczego ROI może wprowadzać w błąd i jak wpływa na decyzje marketingowe.
A tymczasem zapraszamy Cię do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu?
Dobrego odbioru 🎙📈
Karolina i Mariusz Łodygowie

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #153 ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC