
W TYM ODCINKU
Każdy marketer chce, aby jego kampania reklamowa była skuteczna. Ale czy da się przewidzieć jej sukces?
Niestety – nie.
Kampanię trzeba wypuścić do ludzi i zweryfikować jej efektywność. Na szczęście nie musisz działać po omacku!
W tym odcinku naszego podcastu analizujemy 6 kluczowych komponentów skutecznej reklamy, bazując na badaniach Nielsena obejmujących aż 500 kampanii reklamowych.
Czy kreatywność faktycznie jest najważniejsza? Jakie reklamy przyciągają uwagę i zostają w pamięci? Posłuchaj naszego odcinka i dowiedz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe!
A tymczasem zapraszamy Cię do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Skuteczna reklama – co naprawdę działa?
Dobrego odbioru 🎙📈
Karolina i Mariusz Łodygowie

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #153 ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC