fbpx

W TYM ODCINKU

Czy strategia marketingowa to tylko plan działań? A może coś znacznie więcej?

Wiele firm myli te pojęcia, co prowadzi do chaotycznej komunikacji, marnowania budżetu i braku spójnej wizji marki.

W tym odcinku podcastu rozwiewamy kluczowe wątpliwości i pokazujemy:

  • Czym różni się strategia marketingowa od planu marketingowego?
  • Czy plan marketingowy może zastąpić strategię marketingową?
  • Jakie są konsekwencje mylenia tych dwóch pojęć?

Jeśli chcesz skutecznie rozwijać swoją markę i działać w oparciu o przemyślaną koncepcję, bez wątpliwości, czy jest ona planem marketingowym, czy strategią marketingową – ten odcinek jest dla Ciebie!

Zapraszamy Cię do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Strategia marketingowa a plan marketingowy – kluczowe różnice i konsekwencje ich mylenia.

Dobrego odbioru 🎙📈

Karolina i Mariusz Łodygowie

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków