
W TYM ODCINKU
Czy strategię marketingową trzeba często aktualizować? A może lepiej trzymać się raz obranej ścieżki?
W dzisiejszym odcinku rozwiewam największe mity na temat zmian w strategii marketingowej. Wiele firm albo aktualizuje ją zbyt często, albo wcale – a obie te opcje mogą prowadzić do katastrofy!
Dowiesz się:
- Jak często zmieniać strategię marketingową?
- Jakie są kluczowe sygnały, że czas na aktualizację?
- Jak unikać reaktywnych i chaotycznych decyzji?
Jeśli chcesz budować mocną i spójną markę – ten odcinek jest dla Ciebie!
Zapraszamy Cię do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Strategia marketingowa – kiedy ją aktualizować, a kiedy trzymać się kursu?
Dobrego odbioru 🎙📈
Karolina i Mariusz Łodygowie

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #153 ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC