Techniki sprzedaży – poznaj 12 technik, które pomogą Ci w sprzedaży

W dobie coraz większej konkurencji na rynku nowoczesne techniki sprzedaży stają się kluczowe dla sukcesu przedsiębiorstw.Dzięki nim firmy mogą skutecznie docierać ze swoim produktem lub usługą do potencjalnych klientów, a finalnie...
Mariusz Łodyga

Czy mniej marek w portfolio może oznaczać więcej pieniędzy w Twoim portfelu?

Wielu właścicieli firm i menedżerów marketingu ulega pokusie wizji tworzenia dodatkowych “marek”, dzięki którym...
Mariusz Łodyga

Strategia marketingowa – co to? Elementy i przykłady

Strategia marketingowa to najważniejszy dokument układający architekturę Twojej marki w zrozumiały dla Twoich klientów...
Mariusz Łodyga

Jaki jest największy czynnik wpływający na rentowność reklamy?

Gdy myślisz o tym, żeby stworzyć reklamę dla swoich produktów i usług to za każdym razem zastanawiasz się, jaki będzie z...
Mariusz Łodyga

Czy jeden kanał marketingowy Ci wystarczy?

Gdyby zapytać ludzi biznesu ile chcieliby prowadzić kanałów marketingowych, to zdecydowana większość odpowiedziałaby –...
Mariusz Łodyga

Dystynktywne zasoby marki – co to jest? Przykłady

W świecie marketingu strategicznego funkcjonuje takie pojęcie jak  "dystynktywne zasoby marki”. Pojęcie to spopularyzował...
Mariusz Łodyga

Czym jest pozycjonowanie marki i dlaczego jest ono tak ważne?

Kiedy pada fraza pozycjonowanie, to od razu pojawia się skojarzenie z działaniami zmierzającymi do uzyskania jak najlepszych...
Mariusz Łodyga

Czy Twoja marka buduje nawyk ponownych zakupów u Twoich klientów?

Każdy szef marketingu, czy właściciel biznesu chciałby, aby jego klienci stali się lojalnymi użytkownikami jego produktów...
Mariusz Łodyga

Dwie najbardziej popularne strategie pozycjonowania marki

Strategie pozycjonowania marki mówią nam o sposobie na wygrywanie rynku. Dlatego gdybym miał w jednym zdaniu odpowiedzieć na...
Mariusz Łodyga