Czym jest wartość postrzegana produktu lub usługi? I co cena mówi o marce?

Wartość postrzegana marki to jej wielki zasób. Niestety rzadko kiedy marki potrafią odpowiednio wartością postrzeganą zarządzać. W praktyce częściej widzę te, które szorują po marżowym dnie, nie zdając sobie sprawy, że same sobie...
Mariusz Łodyga

Wystąpienie – II Forum Gospodarcze – Gorzowski Archipelag Rozwoju

Dziś Mariusz Łodyga wystąpił w roli prelegenta podczas II Forum Gospodarczego - Gorzowski Archipelag Rozwoju - kompetencje...
Premium Consulting

Nieracjonalny konsument czyli jak robimy zakupy na autopilocie

Nieracjonalny konsument jest w każdym z nas. Wg badań Instytutu Maxa Plancka nawet 95% decyzji, które podejmujemy wynika z...
Mariusz Łodyga

Prawa Murphy’ego w marketingu, o które marketerzy się potykają

Na marketingu, podobnie jak na medycynie oraz sporcie znają się wszyscy. Przecież skoro statystyczny Polak obejrzał w ciągu...
Mariusz Łodyga

Slogan marki i hasło reklamowe – czym są? Przykłady

„Just do it”, „No to Frugo”, „Twój Kot kupowałby Whiskas” – te kultowe slogany  znają (prawie) wszyscy....
Mariusz Łodyga

Trzy elementy potrzebne do biznesowego wzrostu

Każdy właściciel biznesu chce, by jego firma notowała wzrosty sprzedaży, wartości, efektywności... po prostu, by rosła w...
Mariusz Łodyga

Jak stworzyć nazwę nowej firmy lub marki? 10 wskazówek, które pomogą stworzyć Ci sprzedającą nazwę

Psychologowie społeczni twierdzą, że na zrobienie pierwszego, dobrego wrażenia mamy jedynie kilka sekund, czyli mniej więcej...
Karolina Łodyga

Czy robot odbierze Ci pracę – czyli co może przynieść nam czwarta rewolucja technologiczna?

Wiele wizji przyszłości opartych jest na założeniu, że towarzyszący nam rozwój technologii jest dla ludzkości zbawienny....
Mariusz Łodyga

Jak pozyskać finansowanie na rozwój firmy – Baza Usług Rozwojowych

Rozwój pracowników zawsze i wszędzie wpływa pozytywnie na rozwój firmy. Inwestycja w kompetencje to jedna z...
Karolina Łodyga