KONSULTACJE MARKETINGOWE

Strategiczne doradztwo marketingowe
w formie doraźnych i szybkich konsultacji online

KONSULTACJE MARKETINGOWE

Większość firm stoi obecnie przed poważnym wyzwaniem z uwagi na kryzys, który puka do drzwi polskiej i światowej gospodarki. 

Wielu spośród moich klientów zadaje sobie teraz pytanie, czy należy ciąć wydatki na marketing. Boją się jednak, że działanie na ślepo może okazać się zgubne. 

Nie chcą przestać się reklamować, ale brakuje im pewności, że reklama obecnie ma sens. 

Jeśli jesteś w podobnej sytuacji, to jestem pewien, że jestem w stanie Ci pomóc podczas konsultacji marketingowej online.

Jak mogę Ci konkretnie pomóc?

  • Wspólnie zweryfikujemy Twoje działania marketingowe i określimy, które z nich w tym momencie podtrzymywać, a z których możesz zrezygnować.
  • Wspólnie zaplanujemy Twoje działania marketingowe tak, by nie skończyły się one niepowodzeniem.
  • Doradzę Ci, jak ustrzec się przed niepotrzebnymi kosztami i klasycznymi błędami popełnianymi, gdy marketerzy działają pod presją kryzysu.

Dzięki konsultacjom dowiesz się:

Jak dziś w czasie kryzysu planować działania reklamowe, aby były skuteczne.

Jakie narzędzia analityczne i badawcze pomogą Ci lepiej zrozumieć Twoją grupę docelową.

Jakie aplikacje wybrać, aby dział marketingu miał odpowiednie narzędzia do działania.

Jak ustrzec się przed niepotrzebnymi kosztami marketingowymi

Podpowiem Ci również:

Co dziś działa w marketingu i reklamie, a co przynosi same straty.

Jak prawidłowo ocenić produkt przed wprowadzeniem na rynek, by zminimalizować ryzyko porażki finansowej.

Jak działają liderzy branżowi w czasach kryzysu i jak do nich dołączyć.

Jakie są najnowsze trendy w tworzeniu sprzedających kampanii marketingowych.

Główne cele, które możesz zrealizować korzystając regularnie z konsultacji marketingowych

  • Wskazanie nowych kierunków – jeśli chciałbyś osiągnąć więcej, ale nie wiesz, jak – wskażemy Ci nowe kierunki rozwoju Twojego marketingu i brandingu – korzystając z najnowszej wiedzy i najbardziej zaawansowanych technologii.
  • Ulepszanie Twojej oferty – przejrzymy, w jaki sposób Twoja firma składa propozycje rynkowe – jakimi słowami, obrazami – i wskażemy, jak może to robić lepiej.
  • Optymalizacja lejka sprzedażowego – przejrzymy, w jaki sposób pozyskujesz klientów i podpowiemy Ci, jak mógłbyś to robić skuteczniej – przyciągając większą ich liczbę lub też przekonując ich, by kupowali więcej, częściej i za większe kwoty.
  • Przegląd Twojej strategii – przeanalizujemy ścieżkę Twojego klienta (consument journey), główną obietnicę Twojej marki (brand promise), koncepcję Twojej marki i wybrane strategie pozycjonujące – i wskażemy Ci nowe możliwości rozwoju Twojej marki, których nie brałeś do tej pory pod uwagę.
  • Analiza SWOT komunikacji – znajdziemy słabe i mocne strony Twojej komunikacji. I wskażemy, jak poprawić błędy, aby podnieść skuteczność Twoich komunikatów nawet o kilkanaście procent.

Skonsultuj się z nami, nim podejmiesz ważną decyzję…

... ponieważ:

  • Jako strateg marketingowy mogę ostrzec Cię przed popełnieniem poważnego błędu lub wskazać możliwości, których nie dostrzegałeś.

  • Posiadam specjalistyczną wiedzę z zakresu marketingu, której skuteczność testuję każdego dnia. Znajomość narzędzi do generowania leadów oraz umiejętność ich wdrażania łączę z perspektywą strategiczną.

  • Moje kilkunastoletnie doświadczenie, pozwala mi dawać jasne i zrozumiałe rekomendacje, które mogą przyczynić się do znacznego zwiększenia szansy na odniesienie sukcesu przez Twoją firmę.

ZAMÓW KONSULTACJE MARKETINGOWE

Zweryfikuj swoją wiedzę na temat skutecznych sposobów pozyskiwania klientów i zapewnij swojej firmie REALNY progres. Dowiedz się również, jak możesz rozwinąć swój biznes bez ponoszenia wielkich nakładów na marketingowe eksperymenty.

Konsultacja marketingowa

400 zł netto

Czas trwania: 60 minut

Forma: rozmowa telefoniczna / videorozmowa via Skype

Polecam wszystkim menedżerom konsultacje marketingowe w wykonaniu Mariusza Łodygi. Dzięki nim jestem w stanie być na bieżąco z trendami marketingowymi oraz uzyskiwać narzędzia do skutecznej sprzedaży. 

Ogromną zaletą korzystania z tej formy współpracy jest jej elastyczność i dostępność w dogodnym dla mnie miejscu i czasie.

Michał Sobczak
Prezes Zarządu Has Project Sp. z o.o.

Konsultacje marketingowe, które odbyłam z Mariuszem Łodygą były dla mojej firmy przełomowe w kwestii działań marketingowych. Dzięki tym konsultacjom byłam w stanie wprowadzić w zakres działań mojej firmy narzędzia reklamowe, które wcześniej znajdowały się poza moim zasięgiem. Gdybym miała określić jednym zdaniem dlaczego warto, to brzmiałoby ono tak: konsultacje marketingowe, to prawdopodobnie najlepszy sposób na uzyskanie wiedzy na temat współczesnego marketingu. Polecam serdecznie.

Agnieszka Łyko
Właściciel firmy dietetycznie.com

Jak wygląda pojedyncza konsultacja?

Konsultacje obecnie przeprowadzane są w formie telekonferencji via Skype / Zoom / Google Hangout.

Korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia, przedstawię Ci praktyczne rozwiązania oraz wskażę możliwości, których najprawdopodobniej nie brałeś do tej pory pod rozwagę.

Czas trwania pojedynczej konsultacji – 60 minut.
Czas trwania konsultacji możemy dopasować również do Twoich potrzeb.

Strateg | Trener | Konsultant

Mariusz Łodyga

Mariusz Łodyga
Strateg, Trener, Konsultant. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze sprzedażą, marketingiem, public relations oraz budowaniem wizerunku – personal & business branding. W biznesie od 17 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził blisko 300 projektów szkoleniowo-doradczych. Szkoli na zlecenia firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych. Doradza małym firmom, dużym korporacjom oraz urzędom państwowym.

FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania do konsultacji marketingowych

Jak odbywa się konsultacja marketingowa?

Konsultacja marketingowa odbywa się w trybie jeden na jeden, bądź z dodatkowymi osobami ze strony klienta. Dzięki temu klient ma 100% wyłączność w danym czasie. Dzięki czemu jest w stanie uzyskać precyzyjny feedback na temat prowadzonych przez siebie działań marketingowych.

Co mogę zyskać zamawiając konsultację marketingową?

Dzięki konsultacji marketingowej nasi klienci zyskują wiedzę na temat tego co dziś w marketingu działa najefektywniej i dzięki temu są w stanie zoptymalizować swoje działania do poziomu tej wiedzy. Bardzo częstym jest też fakt znaczącego obniżenia kosztów pozyskiwania klientów oraz zwiększenia efektywności prowadzonych kampanii.

Czy dzięki konsultacjom marketingowym dowiem się co mogę dziś poprawić w działaniu mojej firmy?

Tak. Konsultacje marketingowe mają na celu głównie wyłapanie luk w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa i wdrożenie takich działań, które w skuteczny sposób umożliwią naszym klientom usprawnić im marketingowe funkcjonowanie.

Kiedy skorzystać z konsultacji marketingowych?

Z konsultacji marketingowych warto skorzystać w momencie przygotowywania założeń pod kampanię marketingową/reklamową oraz gdy planujesz wprowadzenie na rynek nowy produkt lub usługę.

Czy w trakcie konsultacji marketingowej będziemy rozmawiać o narzędziach reklamowych?

Tak. Bez narzędzi reklamowych nie jest możliwe docieranie do potencjalnych klientów. Podczas konsultacji marketingowej wskażemy ci, które z narzędzi gwarantuje największą skuteczność przy możliwie najniższym budżecie.

Kto z mojej firmy powinien skorzystać z konsultacji marketingowej?

Konsultacje marketingowe są zaprojektowane głównie z myślą o kadrze zajmującej się marketingiem oraz o właścicielach firm. To oni bowiem odpowiadają za kształt planowanej strategii oraz za jej końcowy efekt.

Dlaczego regularne konsultacje marketingowe są ważne dla mojej firmy?

Konsultacje marketingowe są bardzo ważne dla firm z uwagi na możliwość dokonania korekty działań marketingowych. Wychodzimy z założenia, że tylko osoba z zewnątrz może w pełni obiektywnie dokonać oceny działań marketingowych. Dzięki temu, że widzi stan rzeczy z dystansu i na chłodno.

Kiedy mogę skorzystać z konsultacji marketingowej?

Z konsultacji marketingowej możesz skorzystać gdy tylko masz taką potrzebę. Nie ma konieczności rezerwowania jej z dużym wyprzedzeniem czasowym. Dobrą praktyką jest ustawienie daty z trzy-, cztero-dniowym wyprzedzeniem.

Ty decydujesz:

Im więcej wiesz, tym mniejsze ryzyko popełnienia kosztownego błędu. Twój los spoczywa w Twoich rękach.

Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.

Karolina Bajon

Karolina Łodyga

Skontaktuj się ze mną
Razem dobierzemy optymalny plan działań dla Twoich potrzeb

Tel. +48 663 066 336

 

3.500 złotych straty w 1 dzień z powodu drobnego mankamentu na stronie www

Pewien klient zainwestował 3.500 zł w kampanię Google AdWords – bo słyszał, że to dobry pomysł. Stracił całą tę kwotę w jeden dzień a telefon od klienta nie zadzwonił ani razu.

Po przeanalizowaniu sytuacji okazało się, że strona, na którą kierował odwiedzających, była źle przygotowana pod względem sprzedażowym. Inaczej wyglądałaby sytuacja gdyby zawczasu zmienił układ swojej strony, tak aby zaczęła działać – i aby nie doszło to straty pieniędzy.

Podstawowy błąd na stronie www kosztował go 72.000 złotych

1.000 zł miesięcznie przez 6 lat – tyle jeden z naszych klientów płacił za utrzymanie stron internetowej oraz generowanie na niej ruchu. Stron jednak nie przynosiła oczekiwanych rezultatów.

Po zainstalowaniu darmowych (!) statystyk okazało się, że średni czas przebywania na stronie odwiedzającego wynosi… 6 sekund. 76% praktycznie od razu porzucało czytanie.

Jeden mały błąd kosztował firmę w sumie 72.000 zł. Po przebudowaniu strony statystyki zmieniły się – teraz strona zaczęła generować klientów.

Próba powtórzenia sukcesu sprzed lat kosztowała 30.000 złotych

Pewien właściciel firmy w 2006 roku wykupił reklamę w radiu za 100.000 zł i odniósł wtedy pełen sukces. Powtórzył ten sam krok w 2013 – wtedy zainwestował 30.000 zł. Efekt? Prawie żaden.

Prawdopodobnie nie tylko zaoszczędziłby tę kwotę, ale także ją pomnożył, gdyby zamiast zainwestować w reklamę w radiu tradycyjnym, zdecydował się przeznaczyć ją na reklamę w internecie. Bo to właśnieInternet stał się głównym kanałem pozyskiwania leadów w branży tego klienta.

Zabrakło mu dokładnie jednej informacji, aby uratować 30.000 zł