KONSULTACJE MARKETINGOWE

Skuteczne doradztwo marketingowe w formie doraźnych i szybkich konsultacji

KONSULTACJE MARKETINGOWE

Konsultacje marketingowe to najszybszy i zarazem najbardziej efektywny sposób by uzupełnić wiedzę na temat skutecznych strategii, technik oraz narzędzi wykorzystywanych przez silne marki.
Nasz strateg/konsultant posiada wieloletnie doświadczenie wyniesione z dziesiątek branż dla których pracował. Dzięki temu jest w stanie postawić trafną diagnozę przyczyny problemu oraz zarekomendować receptę, którą będziesz w stanie natychmiast wdrożyć w twojej firmie.

Dzięki konsultacjom dowiesz się:

Od czego zacząć planowanie budżetów marketingowych, by nie skończyły się one w połowie roku.

Jak się dziś pozyskuje klientów minimalnymi kosztami.

Jakie narzędzia do monitoringu zachowań klientów na stronach pomogą Ci lepiej zrozumieć swój target.

Jakie aplikacje wybrać, aby dział marketingu miał odpowiednie narzędzia do działania.

Jak ustrzec się przed niepotrzebnymi kosztami?

Nasz strateg powie Ci również:

Co dziś działa w marketingu i reklamie, a co przynosi same straty.

Jak prawidłowo ocenić produkt przed wprowadzeniem na rynek, by zminimalizować ryzyko porażki finansowej.

Jak działają liderzy branży i jak do nich dołączyć.

Jakie są najnowsze trendy w tworzeniu sprzedających kampanii marketingowych.

Co jest numerem 1 wydatków na marketing rynkowych liderów i czego można się z tego nauczyć.

Główne cele, które możesz zrealizować korzystając regularnie z konsultacji marketingowych

  • Wskazanie nowych kierunków – jeśli chciałbyś osiągnąć więcej, ale nie wiesz, jak – wskażemy Ci nowe kierunki rozwoju Twojego marketingu i brandingu – korzystając z najnowszej wiedzy i najbardziej zaawansowanych technologii.
  • Ulepszanie Twojej oferty – przejrzymy, w jaki sposób Twoja firma składa propozycje rynkowe – jakimi słowami, obrazami – i wskażemy, jak może to robić lepiej.
  • Optymalizacja lejka sprzedażowego – przejrzymy, w jaki sposób pozyskujesz klientów i podpowiemy Ci, jak mógłbyś to robić skuteczniej – przyciągając większą ich liczbę lub też przekonując ich, by kupowali więcej, częściej i za większe kwoty.
  • Przegląd Twojej strategii – przeanalizujemy ścieżkę Twojego klienta (consument journey), główną obietnicę Twojej marki (brand promise), koncepcję Twojej marki i wybrane strategie pozycjonujące – i wskażemy Ci nowe możliwości rozwoju Twojej marki, których nie brałeś do tej pory pod uwagę.
  • Analiza SWOT komunikacji – znajdziemy słabe i mocne strony Twojej komunikacji. I wskażemy, jak poprawić błędy, aby podnieść skuteczność Twoich komunikatów nawet o kilkanaście procent.

Skonsultuj się z nami, nim podejmiesz ważną decyzję…

… ponieważ:

  • Nasz strateg może ostrzec Cię przed popełnieniem poważnego błędu lub wskazać możliwości, których nie dostrzegałeś.

  • Nasz strateg ma specjalistyczną wiedzę z zakresu marketingu, której skuteczność testuje każdego dnia. Znajomość narzędzi do generowania leadów oraz umiejętność ich wdrażania.

  • Nasz strateg ma kilkunastoletnie doświadczenie, które pozwala mu dawać jasne i zrozumiałe rekomendacje, które mogą przyczynić się do znacznego zwiększenia szansy na odniesienie sukcesu przez Twoją firmę.

Konsultacje marketingowe, to prawdopodobnie najlepszy sposób, by podjąć trafną biznesową decyzję

Każdy z nas popełnia od czasu do czasu błędy. Nic w tym złego – w końcu to sprawdzony sposób, żeby czegoś się nauczyć. Problem w tym, że w biznesie to sposób bardzo kosztowny.

ZAMÓW KONSULTACJE MARKETINGOWE

Zweryfikuj swoją wiedzę na temat skutecznych sposobów pozyskiwania klientów i zapewnij swojej firmie REALNY progres. Dowiedz się również, jak możesz rozwinąć swój biznes bez ponoszenia wielkich nakładów na marketingowe eksperytmenty.



Polecam wszystkim menedżerom konsultacje marketingowe w wykonaniu Mariusza Łodygi. Dzięki nim jestem w stanie być na bieżąco z trendami marketingowymi oraz uzyskiwać narzędzia do skutecznej sprzedaży. 

Ogromną zaletą korzystania z tej formy współpracy jest jej elastyczność i dostępność w dogodnym dla mnie miejscu i czasie.

Michał Sobczak
Prezes Zarządu Has Project Sp. z o.o.

Konsultacje marketingowe, które odbyłam z Mariuszem Łodygą były dla mojej firmy przełomowe w kwestii działań marketingowych. Dzięki tym konsultacjom byłam w stanie wprowadzić w zakres działań mojej firmy narzędzia reklamowe, które wcześniej znajdowały się poza moim zasięgiem. Gdybym miała określić jednym zdaniem dlaczego warto, to brzmiałoby ono tak: konsultacje marketingowe, to prawdopodobnie najlepszy sposób na uzyskanie wiedzy na temat współczesnego marketingu. Polecam serdecznie.

Agnieszka Łyko
Właściciel firmy dietetycznie.com


Jak wygląda pojedyncza konsultacja?

Konsultacje najczęściej przeprowadzane są telefonicznie.

Zdarza się jednak, iż połączenie telefoniczne nie jest możliwe, w takim przypadku konsultację możemy przeprowadzić w formie telekonferencji via Skype / TeamView’er.

Niezależnie od wybranej formy konsultacji przedstawiasz nam swój problem / wyzwanie, z którym musisz się zmierzyć.

Nasz strateg, korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia, przedstawi Ci praktyczne rozwiązania oraz wskazuje możliwości, których najprawdopodobniej nie brałeś do tej pory pod rozwagę.

Czas trwania pojedynczej konsultacji – 30 minut.

FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania do konsultacji marketingowych

Konsultacja marketingowa odbywa się w trybie jeden na jeden, bądź z dodatkowymi osobami ze strony klienta. Dzięki temu klient ma 100% wyłączność w danym czasie. Dzięki czemu jest w stanie uzyskać precyzyjny feedback na temat prowadzonych przez siebie działań marketingowych.

Dzięki konsultacji marketingowej nasi klienci zyskują wiedzę na temat tego co dziś w marketingu działa najefektywniej i dzięki temu są w stanie zoptymalizować swoje działania do poziomu tej wiedzy. Bardzo częstym jest też fakt znaczącego obniżenia kosztów pozyskiwania klientów oraz zwiększenia efektywności prowadzonych kampanii.

Tak. Konsultacje marketingowe mają na celu głównie wyłapanie luk w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa i wdrożenie takich działań, które w skuteczny sposób umożliwią naszym klientom usprawnić im marketingowe funkcjonowanie.

Z konsultacji marketingowych warto skorzystać w momencie przygotowywania założeń pod kampanię marketingową/reklamową oraz gdy planujesz wprowadzenie na rynek nowy produkt lub usługę.

Tak. Bez narzędzi reklamowych nie jest możliwe docieranie do potencjalnych klientów. Podczas konsultacji marketingowej wskażemy ci, które z narzędzi gwarantuje największą skuteczność przy możliwie najniższym budżecie.

Konsultacje marketingowe są zaprojektowane głównie z myślą o kadrze zajmującej się marketingiem oraz o właścicielach firm. To oni bowiem odpowiadają za kształt planowanej strategii oraz za jej końcowy efekt.

Konsultacje marketingowe są bardzo ważne dla firm z uwagi na możliwość dokonania korekty działań marketingowych. Wychodzimy z założenia, że tylko osoba z zewnątrz może w pełni obiektywnie dokonać oceny działań marketingowych. Dzięki temu, że widzi stan rzeczy z dystansu i na chłodno.

Z konsultacji marketingowej możesz skorzystać gdy tylko masz taką potrzebę. Nie ma konieczności rezerwowania jej z dużym wyprzedzeniem czasowym. Dobrą praktyką jest ustawienie daty z trzy-, cztero-dniowym wyprzedzeniem.

Ty decydujesz:

Im więcej wiesz, tym mniejsze ryzyko popełnienia kosztownego błędu. Twój los spoczywa w Twoich rękach.

Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.

Karolina Bajon

Karolina Łodyga

Skontaktuj się ze mną
Razem dobierzemy optymalny plan działań dla Twoich potrzeb

Tel. +48 663 066 336

3.500 złotych straty w 1 dzień z powodu drobnego mankamentu na stronie www

Pewien klient zainwestował 3.500 zł w kampanię Google AdWords – bo słyszał, że to dobry pomysł. Stracił całą tę kwotę w jeden dzień a telefon od klienta nie zadzwonił ani razu.

Po przeanalizowaniu sytuacji okazało się, że strona, na którą kierował odwiedzających, była źle przygotowana pod względem sprzedażowym. Inaczej wyglądałaby sytuacja gdyby zawczasu zmienił układ swojej strony, tak aby zaczęła działać – i aby nie doszło to straty pieniędzy.

Podstawowy błąd na stronie www kosztował go 72.000 złotych

1.000 zł miesięcznie przez 6 lat – tyle jeden z naszych klientów płacił za utrzymanie stron internetowej oraz generowanie na niej ruchu. Stron jednak nie przynosiła oczekiwanych rezultatów.

Po zainstalowaniu darmowych (!) statystyk okazało się, że średni czas przebywania na stronie odwiedzającego wynosi… 6 sekund. 76% praktycznie od razu porzucało czytanie.

Jeden mały błąd kosztował firmę w sumie 72.000 zł. Po przebudowaniu strony statystyki zmieniły się – teraz strona zaczęła generować klientów.

Próba powtórzenia sukcesu sprzed lat kosztowała 30.000 złotych

Pewien właściciel firmy w 2006 roku wykupił reklamę w radiu za 100.000 zł i odniósł wtedy pełen sukces. Powtórzył ten sam krok w 2013 – wtedy zainwestował 30.000 zł. Efekt? Prawie żaden.

Prawdopodobnie nie tylko zaoszczędziłby tę kwotę, ale także ją pomnożył, gdyby zamiast zainwestować w reklamę w radiu tradycyjnym, zdecydował się przeznaczyć ją na reklamę w internecie. Bo to właśnieInternet stał się głównym kanałem pozyskiwania leadów w branży tego klienta.

Zabrakło mu dokładnie jednej informacji, aby uratować 30.000 zł

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić

    Premium Consultingkonsultacje marketingowe