
W TYM ODCINKU
Każdy z nas spotkał się kiedyś z sytuacją, w której o czymś zapomniał. Co do tego nie ma wątpliwości.
Zapominamy o zamknięciu drzwi do mieszkania, pojawieniu się na spotkaniu czy odebraniu dziecka z przedszkola.
Okazuje się, że podobny mechanizm działa w przypadku, gdy tematowi pamięci przyjrzymy się bliżej z perspektywy czysto marketingowej.
Mózg konsumenta nie jest bowiem idealny i naturalną sprawą jest, że nigdy nie zapamięta on wszystkich szczegółów związanych z naszą marką.
Co dokładnie zapamiętują nasi klienci?
Jak wykorzystać sposób działania mózgu konsumentów na swoją korzyść?
Na te i wiele innych pytań dotyczących tego, jak działa pamięć konsumenta, postaramy się odpowiedzieć w dzisiejszym odcinku Wyższego Poziomu Marketingu.
Miłego odbioru

KAROLINA ŁODYGA
Strateżka marketingowa

MARIUSZ ŁODYGA
Strateg marketingowy

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów
- #112 Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon
- #111 Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group