W TYM ODCINKU

Każdy z nas spotkał się kiedyś z sytuacją, w której o czymś zapomniał. Co do tego nie ma wątpliwości.

Zapominamy o zamknięciu drzwi do mieszkania, pojawieniu się na spotkaniu czy odebraniu dziecka z przedszkola.

Okazuje się, że podobny mechanizm działa w przypadku, gdy tematowi pamięci przyjrzymy się bliżej z perspektywy czysto marketingowej.

Mózg konsumenta nie jest bowiem idealny i naturalną sprawą jest, że nigdy nie zapamięta on wszystkich szczegółów związanych z naszą marką.

Co dokładnie zapamiętują nasi klienci?

Jak wykorzystać sposób działania mózgu konsumentów na swoją korzyść?

Na te i wiele innych pytań dotyczących tego, jak działa pamięć konsumenta, postaramy się odpowiedzieć w dzisiejszym odcinku Wyższego Poziomu Marketingu.

Miłego odbioru

KAROLINA ŁODYGA

Strateżka marketingowa

MARIUSZ ŁODYGA

Strateg marketingowy

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków
Cookie Consent with Real Cookie Banner