
W TYM ODCINKU
Każdy szef marketingu lub właściciel biznesu chciałby, aby jego klienci należeli do grona heavy userów super lojalnych względem jego marki.
Problem jednak polega na tym, że lojalność nigdy lub prawie nigdy nie jest celem konsumentów.
Dlatego w dzisiejszym odcinku naszego podcastu Wyższy Poziom Marketingu opowiemy Wam z Karoliną o tym, jak wywołać nawyk ponownych zakupów nawet u tych klientów, których celem nie jest lojalizowanie się względem marki.
Dobrego odbioru! 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #153 ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC