![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
W TYM ODCINKU
Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu?
Czy ostrzegą nas przed zbliżającym się kryzysem i czy pokażą, komu grozi bankructwo?
Te i inne pytania zadamy w dzisiejszym odcinku Wyższego Poziomu Marketingu naszemu gościowi specjalnemu Adrianowi Andrzejczykowi z marki Cube Group. [współpraca]
Miłego odbioru
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
SŁUCHAJ NA:
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/themes/premium-consulting/dist/images/pink_arrow.png)
KATEGORIE TEMATYCZNE
![](https://premium-consulting.pl/wp-content/uploads/2023/02/wywiady.jpg)
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów