W TYM ODCINKU
Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu?
Czy ostrzegą nas przed zbliżającym się kryzysem i czy pokażą, komu grozi bankructwo?
Te i inne pytania zadamy w dzisiejszym odcinku Wyższego Poziomu Marketingu naszemu gościowi specjalnemu Adrianowi Andrzejczykowi z marki Cube Group. [współpraca]
Miłego odbioru
KAROLINA ŁODYGA
Strateżka marketingowa
MARIUSZ ŁODYGA
Strateg marketingowy
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #114
Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów - #112
Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon - #111
Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group