
W TYM ODCINKU
Gdybyśmy cofnęli się do roku 2013 i zapytali siebie nawzajem, co jest najbardziej gorącym technologicznym ficzerem, o którym warto porozmawiać to prawdopodobnie rozmawialibyśmy o smartfonach.
Dzisiaj natomiast rozmawiamy, o czymś, co wywróci nasze myślenie o technologii, bo wychodzi poza hardware, koncentrując się wyłącznie na softwarze.
To właśnie na tych implikacjach wynikających z tej zmiany, skupiliśmy się w najnowszym odcinku Wyższego Poziomu Marketingu, biorąc na agendę słynny ChatGPT, czyli sztuczną inteligencję w marketingowej służbie.
Miłego odbioru

KAROLINA ŁODYGA
Strateżka marketingowa

MARIUSZ ŁODYGA
Strateg marketingowy

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów
- #112 Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon
- #111 Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group