W TYM ODCINKU
W dzisiejszym odcinku naszego programy rozmawiamy o:
1.Antywirus Avast sprzedawał szczegółowe dane o swoich użytkownikach Należąca do Avasta spółka Jumpshot zachęcała do kupowania danych użytkowników antywirusa. Na sprzedaż były dane takie jak: dokładne zapytania w Google’u, wyszukiwania miejsc w mapach Google’a, korzystanie z LinkedIn, wyszukiwanie filmów na YouTubie i w serwisach pornograficznych.
Avast nie ujawniał danych osobowych swoich użytkowników, ale nie usuwał informacji o czasie korzystania z danych serwisów.
2. Koronawirus z Wuhan może kosztować gospodarkę Chin nawet 60 mld dol. w tym kwartale
Przez koronawirus z Wuhan tymczasowo zamknięto w Chinach zakłady pracy
Apple poinformowało, iż zdecydowało się na tymczasowe zamknięcie wszystkich sklepów oraz biur w Chinach kontynentalnych do dnia 9 lutego. Łącznie są to 42 salony.
Starbucks zamknął dwa tysiące lokali w Chinach.
Tysiące lokali zamknęły wcześniej takie sieci jak McDonald’s, KFC i Pizza Hut. • Linie lotnicze zawieszają połączenia z Chinami, do 9 lutego zrobił to także LOT.
Ikea poinformowała, że zamyka wszystkie swoje sklepy w kontynentalnej części Chin. Ikea ma w Chinach 30 sklepów, w tym jeden w Wuhan.
Zamknięte są również Parki Disneya w Szanghaju i Hongkongu.
Fabryki czasowo zamknęli Ford, Toyota czy Renault.
Z kolei chiński rząd nakazał Tesli zamknięcie nowej fabryki koncernu w Szanghaju.
3. Tesla dowozi obietnice i odlatuje w kosmos z wyceną giełdową.
I na koniec oczywiście polecamy inspirującą lekturę.
Karolina Łodyga i Mariusz Łodyga
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.plSŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów