fbpx

W TYM ODCINKU

 

Ludzki umysł jest niezwykle dobrze zaprogramowany do przyjmowania opowieści. One, dobre opowieści, najlepiej zapadają nam w pamięć.

Jak jednak wykorzystać tę naturalną skłonność do opowiadania o biznesie i jego ofercie?

Jak sprawić, że zwykłe firmy mają niezwykłe historie?

O tym wszystkim rozmawiamy dziś z naszym gościem specjalnym dr Moniką Górską założycielką Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego i Akademii Video Storytellingu online.

Link do kursu ABC STRATEGII MARKI:

https://bit.ly/kurs-ABC-strategii-marki 

Miłego odbioru!

Karolina Łodyga i Mariusz Łodyga


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Dyrektor marketingu na godziny
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  5. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  6. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  7. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - #46 Storytelling jako strategiczne narzędzie komunikacji - wywiad z dr Moniką Górską

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków