W TYM ODCINKU
Skoro to poniedziałek, to nadajemy nasz #podcast #wyzszypoziommarketingu
Mamy dla Was znowu mięsistą porcję newsów 🙂 Dziś będziemy mówić między innymi o:
1. PayPal wypisuje się z Libry
PayPal stał się pierwszą firmą, która oficjalnie opuszcza Librę, czyli pomysł Facebooka na uruchomienie cyfrowej waluty.
– W dalszym ciągu popieramy aspiracje Libry i czekamy na kontynuację dialogu o sposobach współpracy w przyszłości.
Na odejście zareagowało stowarzyszenie Libra, które ma „zdawać sobie sprawę z wyzwań stojących przed próbami rekonfiguracji systemu finansowego”.
Na początku października dziennik „Wall Street Journal” podał, że Visa i MasterCard rozważają wycofanie się z planów współpracy z Facebookiem przy tworzeniu kryptowaluty Libra.
Tim Cook krytykuje Librę
Wirtualna waluta Facebooka zyskała kolejnego wroga. Tym razem w osobie Tima Cooka, szefa Apple, który w rozmowie z francuską gazetą Les Echos otwarcie skrytykował plany dotyczące wprowadzenia kryptowaluty i nazwał ją „rażącą próbą przejęcia władzy”.
– Naprawdę uważam, że waluta powinna pozostać w rękach krajów. Nie podoba mi się pomysł utworzenia waluty przez prywatną grupę – cytuje Cooka m.in. „The Verge”.
2. Facebook wypuszcza nowy komunikator. Poznajcie Instagram Threads to aplikacja dla osób, które chcą kontaktować się z bliskimi znajomymi z Instagrama i przede wszystkim dla fanów dzielenia się zdjęciami.
Jeśli dacie jej dostęp do swojej lokalizacji, będzie ona samodzielnie aktualizować wasz status na podstawie tego, co o was wie. Może poinformować waszych znajomych o tym, gdzie w danej chwili jesteście (w kinie, w pracy, w domu), jakie macie zużycie akumulatora (ostrzeże, że zaraz padnie wam bateria) lub da znać, że jesteście poza zasięgiem WiFi.
3. Microsoft – kapitalizacja bilion dolarów. Dzięki żelaznej konsekwencji spółka wyprzedziła swoich rywali i zajęła pierwsze miejsce w gronie najdroższych spółek świata.
4. Raport IRCenter – Jak Polacy szukają i kupują produkty w Internecie – Ścieżki zakupowe on-line w Polsce 2019 Polacy najczęściej zaczynają szukanie produktu na platformach handlowych takich jak Allegro. Na drugim miejscu są samodzielne sklepy on-line, a na trzecim wyszukiwarka Google.
Klienci, którzy zaczynają swoją ścieżkę zakupową na Allegro, w większości również na Allegro ją kończą. Co piąta osoba zaczynająca ścieżkę od Google kończy zakupy na Allegro.
5. Polecimy Wam ciekawą książkę tygodnia – tym razem na agendzie Strategie szachowych mistrzów w biznesie Michała Kanarkiewicza.
Oraz garść luźnych wydarzeń, które warto wziąć pod uwagę jeśli chce się wejść na Wyższy Poziom Marketingu 🙂 Bądźcie z nami 🙂
Karolina i Mariusz Łodyga
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.plSŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów