fbpx

W TYM ODCINKU

„Wyróżnij się albo zgiń” jest dziś jeszcze bardziej aktualne niż gdy pisał o tym przed wieloma laty słynny amerykański strateg Jack Trout. Rynki są dziś coraz bardziej wysycone, przypominające coraz bardziej nie błękitne, lecz czerwone oceany. W związku z tym pojawia się pytanie: jak wyróżnić markę od konkurentów, gdy na poziomie funkcjonalnym są niemal identyczne?

Z dzisiejszego odcinka dowiesz się:

  • Czym są dystynktywne zasoby marki?
  • Dlaczego trzeba je wypracować?
  • Czego nie wolno robić planując uzyskać wysoki poziom dystynktywności?

Miłego odbioru!

Karolina Łodyga i Mariusz Łodyga

——————-

Link do kursu ABC Strategii Marki: https://premium-consulting.pl/sklep/abc-strategii-marki-kurs-online/


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  5. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  6. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - #63 Czym są dystynktywne zasoby marki i dlaczego warto je opracować?

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków