W TYM ODCINKU
Czy rezygnacja może się kojarzyć z zyskiwaniem?
Na pozór jest to trudny do wyobrażenia koncept, ponieważ intuicyjnie wiemy, że zyskiwanie to przede wszystkim wynik gromadzenia.
Co jednak z biznesem? Czy da się gromadzić wartość, obrastając niczym starym dom bluszczem?
- Jeśli nie potrafisz zrezygnować z nadmiarowego dodawania słabych produktów lub nierentownych usług do swojego portfolio, to najprawdopodobniej nie potrafisz również na nich dobrze zarobić.
- Tylko rezygnując ze zbędnych, nadmiarowych rzeczy możemy odzyskać lekkość niezbędną do szybkiego poruszania się w biznesowej dżungli.
- Niestety człowiek ma nieograniczony apetyt na gromadzenie i od tej słabości nie są wolni ludzie biznesu.
- Im większe portfolio usługowo/produktowe, tym trudniej nim skutecznie zarządzać.
- Mniej bardzo często znaczy więcej, na przykład węższe portfolio, ale za to wysoko wartościowe i wysoko marżowe rozwiązania dla klientów.
- W biznesie nie ma nic za darmo, dlatego aby coś zyskać, trzeba z czegoś najpierw zrezygnować.
Jak zatem rezygnować aby zyskiwać? O tym mówimy w naszym dzisiejszym podcaście
Miłego odbioru!
Karolina Łodyga i Mariusz Łodyga
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.plSŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów