
W TYM ODCINKU
Działania marketingowe w sieci reklamowej Google wymagają właściwego podejścia, wiedzy oraz umiejętności. Zarówno w procesie planowania tam kampanii, jak i samej jej realizacji. To oczywiste.
Jak jednak podejść do tematu Google Ads w detalach? Czy warto zatrudnić freelancera specjalistę, czy może dużą agencję? Od czego zależą wyniki kampanii i czy silna marka ma coś do zdziałania w tego typu kampaniach?
Te i inne pytania padają w dzisiejszym odcinku podcastu Wyższy Poziom Marketingu. Odpowiada na nie nasz gość specjalny Łukasz Chwiszczuk, który specjalizuje się prowadzeniu kampanii reklamowych w Google Ads.
Link do wykresu Retail Sales Index time series: https://tinyurl.com/ndf3djp6
Miłego odbioru
Karolina & Mariusz Łodygowie

KAROLINA ŁODYGA
Strateżka marketingowa

MARIUSZ ŁODYGA
Strateg marketingowy

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów
- #112 Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon
- #111 Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group