W TYM ODCINKU
W dzisiejszym odcinku naszego programu Wyższy Poziom Marketingu omawiamy marketingowe newsy minionego tygodnia.
1. Najnowszy Raport Interbrand 2019, a w nim m.in.: – zestawienie najdroższych marek Świata w 2019, – porównanie marek w latach 2001 vs 2019, – nowe marki w rankingu, – najszybciej rosnące marki.
2. Problemy Libry – kryptowaluty Facebooka Zaplanowane na 2020 r. ruchomienie Libry, cyfrowej waluty może się opóźnić. Powodem jest rosnący opór ze strony regulatorów i ich obawy, że Libra może być wykorzystywana do prania brudnych pieniędzy oraz może destabilizować system finansowy.
Według informacji BBC, to kolejna przeszkoda na drodze do Facebooka, który na 2020 r. zaplanował start swojej cyfrowej waluty.
Grupa G7 podkreśla, że każda z kryptowalut musi zadbać o prawną transparentność, ochronę konsumentów i upewnić się, że nie będzie wspierać terroryzmu i prania pieniędzy. Raport zbiega się z pierwszymi firmami, które nie chcą wspierać Libry. Wśród nich są m.in. PayPal, Visa czy Mastercard.
3. LinkedIn wchodzi do świata fizycznego wprowadzając nową funkcję – wydarzenia.
Jest to narzędzie do planowania, ogłaszania i zapraszania na spotkania networkingowe, które mają się odbywać w świecie rzeczywistym, a nie jak dotąd online.
Będzie dostępna od 17 października – najpierw w krajach anglojęzycznych, a wkrótce potem ma zostać rozszerzona na kolejne rynki nieanglojęzyczne.
4. Kradzież ponad 6 tysięcy z naszej karty kredytowej jako skutek włamania do jednego ze sklepów internetowych, w którym zrobiliśmy zakupy. W odcinku mówimy o tym, jak odzyskaliśmy pieniądze oraz w jaki sposób można się zabezpieczyć.
Nasz kanał na Spotify: https://open.spotify.com/show/6q8NXO0eqRVVkQb5Otk7iR
Karolina i Mariusz Łodyga
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.plSŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów