W TYM ODCINKU
Wszyscy ludzie biznesu w mniejszym lub większym stopniu marzą o monopolu w ich branży, a konkurent w ich oczach to ktoś, kto utrudnia zawodowe życie, podbiera klientów i wymusza obniżanie cen. Innymi słowy – konkurent to zło.
Jestem w stanie zrozumieć ten sposób myślenia. To dość proste. Psycholodzy powiedzieliby, że taka reakcja wynika z naszych atawistycznych sposobów reakcji na zagrożenie. Pojawia się niebezpieczeństwo, reagujemy ucieczką lub agresją.
W praktyce biznesowej, jeśli czegoś nie potrafimy pokonać, wyprzedzić i w wyniku tych problemów zarabiamy mniej, to automatycznie w naszej głowie pojawia się winowajca, którego albo się boimy lub oskarżamy. Bywa, że robimy jedno i drugie.
Co by jednak się stało, gdybyśmy spojrzeli na konkurentów pozytywnie?
Dziś opowiemy o sześciu powodach, dla których twoja marka wręcz potrzebuje konkurencji 🙂
Miłego odbioru 🎙
Karolina & Mariusz Łodygowie
——————-
Link do kursu ABC Strategii Marki: https://premium-consulting.pl/sklep/abc-strategii-marki-kurs-online/
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.plSŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów