W TYM ODCINKU
Praca w marketingu wydaje się idealna, zwłaszcza gdy zestawi się ją z innymi, mniej kreatywnymi zajęciami. Niestety bywa też bardzo wymagająca i stresująca. Zwłaszcza gdy marketer musi pracować bez odpowiedniego wsparcia ze strony zarządu.
Jeśli pracujesz dla takiego zarządu jako marketer, to masz twardy orzech do zgryzienia. Gdybym miał użyć metafory, to powiedziałbym, że z takiej mąki nie wyjdzie dobry chleb.
Jeśli jesteś w zarządzie Twojej firmy i możesz powiedzieć, że omówione w podcaście punkty Cię nie dotyczą, to masz przed sobą, jako zarządzający, dobrze rokującą przyszłość. Co więcej, praca z Tobą i dla Ciebie może być dobrym doświadczeniem.
Miłego odbioru 🎙
Karolina & Mariusz Łodygowie
——————-
Link do kursu ABC Strategii Marki: https://premium-consulting.pl/sklep/abc-strategii-marki-kurs-online/
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.
W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?
- Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
- Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
- Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
m.lodyga@premium-consulting.plSŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów