
W TYM ODCINKU
Jeśli zapytasz przeciętnego konsumenta o to, czy działają na niego reklamy, to z dużą dozą prawdopodobieństwa odpowie, że na niego nie, ponieważ jest on świadomym człowiekiem, na którego nie da się łatwo wpłynąć.
Tymczasem jak wskazują badania, podatność na przekaz marketingowy jest demokratyczna i ponad klasowa.
Możemy wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nie ma ludzi odpornych na reklamę, są tylko kampanie reklamowe niewłaściwie zaprojektowane.
Zatem czy reklama działa i jak działa na nas?
Tego dowiecie się z dzisiejszego odcinka.
Miłego odbioru
Karolina i Mariusz Łodygowie

KAROLINA ŁODYGA
Strateżka marketingowa

MARIUSZ ŁODYGA
Strateg marketingowy

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów
- #112 Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon
- #111 Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group