fbpx

W TYM ODCINKU

W tym odcinku rozmawiamy o jednym z największych błędów, jaki można popełnić w marketingu: przekonaniu, że skoro wkładamy w coś dużo pracy, to na pewno zadziała. A prawda jest taka, że klient nie widzi naszych wysiłków. Widzi tylko to, co do niego faktycznie dociera.

Zatrzymujemy się przy pytaniach, które warto sobie zadać:

  • Czy nasi odbiorcy naprawdę rozumieją, co chcemy im powiedzieć?
  • Czy nasze „wyróżniki” robią na nich jakiekolwiek wrażenie?
  • Czy mówimy prostym językiem, czy tylko nam się wydaje, że jesteśmy zrozumiali?

Mówimy też o tym:

  • dlaczego to, co klient zapamięta, jest ważniejsze niż to, co my chcieliśmy powiedzieć,
  • jak nie wpaść w pułapkę klątwy wiedzy i nie mówić „do siebie”,
  • i dlaczego emocje — a nie fakty — najczęściej wygrywają w głowie klienta.

Ten odcinek to dobre miejsce, żeby spojrzeć na swój marketing z nowej perspektywy. Bez Exceli, bez przekombinowanych haseł. Po prostu – jak zobaczy to ktoś, kto nas nie zna i ma 10 sekund, żeby zdecydować: „kupuję” albo „scrolluję dalej”.

Zapraszamy Cię do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Marketing to nie to, co robisz, lecz to, co widzi klient

Dobrego odbioru 🎙📈

Karolina i Mariusz Łodygowie

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków