W TYM ODCINKU
Gdy Biblia wspomina o tym czterech jeźdźcach apokalipsy, to wiemy, że nie zbliża się nic dobrego. W biznesie również możemy powiedzieć, że czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy zapowiadają markową katastrofę.
W dzisiejszym odcinku naszego podcastu opowiemy Wam, kim są nasi apokaliptyczni jeźdźcy i dlaczego trzeba pilnować, aby u nas nie zawitali.
Miłego odbioru 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów