
W TYM ODCINKU
Gdy Biblia wspomina o tym czterech jeźdźcach apokalipsy, to wiemy, że nie zbliża się nic dobrego. W biznesie również możemy powiedzieć, że czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy zapowiadają markową katastrofę.
W dzisiejszym odcinku naszego podcastu opowiemy Wam, kim są nasi apokaliptyczni jeźdźcy i dlaczego trzeba pilnować, aby u nas nie zawitali.
Miłego odbioru 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie

KAROLINA ŁODYGA
Strateżka marketingowa

MARIUSZ ŁODYGA
Strateg marketingowy

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów
- #112 Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon
- #111 Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group