
W TYM ODCINKU
Zaufanie do marki, jej produktów, usług jest kluczem do marketingowego sukcesu.
Nie każdy właściciel marki może jednak powiedzieć, że wszyscy odbiorcy jej komunikacji mają do niej zaufanie.
W dzisiejszym odcinku naszego podcastu odpowiemy na pytania, dlaczego klienci nie ufają twojej marce, co można z tym zrobić, jak temu zaradzić i jak systemowo budować zaufanie na racjonalnym i emocjonalnym poziomie.
To wszystko już dziś.
Dobrego odbioru! 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie

NOTATKI DO PODCASTU

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #153 ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC