
W TYM ODCINKU
Dlaczego świetne produkty się nie sprzedają?
To pytanie zadaje sobie wielu twórców, marketerów i przedsiębiorców. W tym odcinku rozbieramy na czynniki pierwsze sytuacje, w których jakość i funkcjonalność produktu nie wystarczają, by zdobyć rynek.
Pokazujemy, jak działa mechanizm mentalnej i fizycznej dostępności – kluczowy dla wzrostu marki – oraz dlaczego nawet doskonały produkt może przegrać z przeciętnym, ale dobrze widocznym i łatwo dostępnym.
Usłyszysz o tym:
- Dlaczego klienci nie myślą o markach tak często, jak sądzisz?
- Jakie znaczenie mają nawyki zakupowe oraz lojalność klientów?
- Co naprawdę napędza sprzedaż – i dlaczego reklama ma działać „na pamięć”?
Ten odcinek to ważna lekcja dla każdego, kto wierzy, że dobry produkt obroni się sam. Nie obroni się.
Zapraszamy Cię do wysłuchania odcinka naszego podcastu pt. Dlaczego świetne produkty się nie sprzedają?
Dobrego odbioru 🎙📈
Karolina i Mariusz Łodygowie

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #153 ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC






