fbpx

W TYM ODCINKU

Wielu przedsiębiorców zastanawia się często nad tym, by zwolnić swój dział marketingu — trudno im się czasem dziwić.

Dlatego dzisiejszy odcinek naszego podcastu Wyższy Poziom Marketingu pt. „Kiedy i dlaczego warto zwolnić dział marketingu?” będzie poświęcony pytaniom:

  • Jakie są przesłanki stające za decyzją na tak, a jakie na nie?
  • Jakie korzyści daje zwolnienie działu marketingu?
  • Dlaczego marketing czasem wydaje się całkowicie zbędną częścią biznesu?
  • Jakie są przyczyny słabych wyników marketingowych?
  • Czy to, że ktoś jest marketerem, sprawia, że ma monopol na nieomylność?
  • W jakich sytuacjach warto zwolnić dział marketingu bez poczucia żalu?
  • Jakie ryzyka są związane z rozwiązaniem działu marketingu?

Dobrego odbioru! 🎙📈🎧

Karolina i Mariusz Łodygowie

Zobacz więcej informacji z odcinka

NOTATKI DO PODCASTU

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków