W TYM ODCINKU
Gdyby zapytać ludzi biznesu, ile chcieliby prowadzić kanałów marketingowych, to zapewne zdecydowana większość powiedziałaby jeden... i doskonale to rozumiemy.
Pytanie jednak brzmi, czy jeden kanał marketingowy wystarczy?
Czy w tym przypadku im więcej nie znaczy lepiej?
I właśnie na te pytania odpowiemy w dzisiejszym odcinku Wyższego Poziomu Marketingu.
Dobrego odbioru! 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów