
W TYM ODCINKU
Tematem dzisiejszego odcinka podcastu jest micromanagement – zjawisko, które może znacząco wpływać na efektywność i atmosferę w zespole marketingowym.
Mikrozarządzanie to bowiem problem, z którym boryka się wiele firm, chociaż na pierwszy rzut oka może się wydawać, że kontrolowanie każdego szczegółu przynosi same korzyści.
W rzeczywistości jednak takie podejście prowadzi do bardzo wielu negatywnych konsekwencji.
W tym odcinku Wyższego Poziomu Marketingu mówimy, czym dokładnie jest micromanagement, jak go rozpoznać oraz jakie problemy może powodować w zarządzaniu marketingiem.
Podzielimy się z Wami również wskazówkami, jak unikać tego stylu zarządzania i jakie alternatywy warto rozważyć.
Dobrego odbioru! 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie

SŁUCHAJ NA:

KATEGORIE TEMATYCZNE

Wywiady
- #153 ROI to nie wszystko! Jak patrzeć na wskaźniki w marketingu? – rozmowa z Igorem Bielobradkiem – Head of Digital Marketing Deloitte
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC






