fbpx

W TYM ODCINKU

W dzisiejszym odcinku naszego programy rozmawiamy o:

1. Tesla oddaje się w ręce hakerom. Elon Musk chce wykryć słabe strony Tesli Model 3 i wystawia ją na turnieju hakerskim. Komu się uda złamać zabezpieczenia może od razu zatrzymać samochód i dodatkowo otrzyma pół miliona euro.

2. Facebook rezygnuje z wprowadzenia reklam w WhatsApp.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że Facebook zrezygnował z projektu wprowadzenia reklam w komunikatorze WhatsApp. Według spekulacji Facebook wycofał się z pomysłu w obawie przed reakcją internautów.

3.Moderatorzy Facebooka i YouTube’a podpisują oświadczenie, że zdają sobie sprawę, iż ich praca może prowadzić do zespołu stresu pourazowego (PTSD)

4. Jak Facebook wpływa na gospodarkę w Europie? Badanie przeprowadzone przez Copenhagen Economics w 15 krajach i przy udziale około 7700 firm ze wszystkich branży wykazało, że regularne korzystanie z aplikacji pozwoliło im wygenerować zysk o wartości 208 miliardów euro. To z kolei spowodowało, że powstało 3,1 miliona nowych miejsc pracy.

5. Epidemia koronowirusa: chiński e-commerce nie nadąża z zaopatrzeniem

Chińscy giganci e-commerce tacy jak Alibaba i JD.com nie nadążają z zaopatrzeniem środków medycznych i innych produktów w związku z epidemią koronowirusa w prowincji Hubei.

Na samej platformie e-commerce Taobao (należącej do Alibaby) w jeden dzień sprzedało się 80 milionów masek. W magazynach brakuje m.in. maseczek ochronnych i środków dezynfekujących do rąk.

6. Brand24 poszerzył monitoring o podcasty Firma włączyła do monitoringu ok. 50 tys. podcastów z 10 tys. źródeł (m.in. z biblioteki Spotify i iTunes). Śledzi wzmianki na temat swoich klientów pojawiające się w tytułach, opisach, tagach i transkrypcjach podcastów.

Nadchodzące polecane wydarzenie:

Szkolenie: ZAPLANUJ STRATEGIĘ NA 2020 ROK

https://www.facebook.com/events/554357102049231/ Bilety: https://bilety.fm/pl/inne/4593-marketerzy-mariusz-lodyga-zaplanuj-strategie-na-2020-rok.html

I na koniec oczywiście polecamy inspirującą lekturę.

Karolina Łodyga i Mariusz Łodyga


Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.

Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej.

W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie?

  • Opracowując strategię marketingową dla Twojej marki - Jeden z naszych klientów, który skorzystał z naszego doradztwa strategicznego oraz nadzoru egzekucyjnego odnotował w jego biznesie wzrost sprzedaży o 300 procent, w zaledwie kwartał od rozpoczęcia naszej pracy wdrożeniowej - notując pierwszy raz w jego historii przychód powyżej jednego miliona PLN netto miesięcznie.
  • Szkoląc Twoich pracowników - przeszkoleni przeze mnie pracownicy zwiększają wartość sprzedaży, nawet o 100% rocznie. Rekordzista w ciągu jednego miesiąca zrealizował 5100% ROI z zainwestowanego we współpracę ze mną kapitału.
  • Doradzając Ci w formie konsultacji indywidualnych - to najszybszy sposób na problemy i wątpliwości nie cierpiące zwłoki.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług:
  1. Sprawdź > Konsultacja marketingowa
  2. Sprawdź > Dyrektor marketingu na godziny
  3. Sprawdź > Doradztwo marketingowe
  4. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2B
  5. Sprawdź > Doradztwo marketingowe B2C
  6. Sprawdź > Marketingowe warsztaty strategiczne online
  7. Sprawdź > Strategia marketingowa

Nie czekaj dłużej – to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.

m.lodyga@premium-consulting.pl
Pod blog ABC strategii marki 22 4 - #18 Marketingowe Newsy Tygodnia - Hakowanie Tesli, wpływ Facebooka na gospodarkę w Europie

KATEGORIE TEMATYCZNE

Pełna lista odcinków