W TYM ODCINKU
W zarządzaniu strategicznym marką, zmiana przyjętego pozycjonowania jest często trudnym, czasochłonnym i kosztownym zajęciem, bo nawet drobne zmiany dla marki, mogą być bardzo, ale to bardzo kosztowne.
Dlatego z dzisiejszego odcinka dowiecie się czy można i jak często zmieniać pozycjonowanie marki.
Miłego odbioru
Karolina i Mariusz Łodygowie
KAROLINA ŁODYGA
Strateżka marketingowa
MARIUSZ ŁODYGA
Strateg marketingowy
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #114
Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów - #112
Brand management w praktyce – wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem marki Pyrkon - #111
Jak właściwe dane mogą pomóc nam w robieniu lepszego marketingu? Wywiad z Adrianem Andrzejczykiem Head of Analytics w Cube Group