W TYM ODCINKU
Zastanawiasz się, jakie podejście do zarządzania w marketingu przynosi biznesowy sukces?
Posłuchaj najnowszego odcinka naszego podcastu „Wyższy Poziom Marketingu”, w którym analizujemy trzy różne podejścia do marketingu, reprezentowane przez trzy typy dyrektorów marketingu.
Dowiedz się, jak długoterminowy CMO kieruje się emocjami i kreatywnością, ale może nie spełnić oczekiwań zarządu w krótkim czasie.
Poznaj optykę krótkoterminowego CMO, który osiąga wysokie ROI, ale może mieć problemy z długotrwałym rozwojem marki i finalnie nie dowozić oczekiwań zarządu.
Odkryj, jak legendarny TOP TEN CMO łączy oba te podejścia, aby osiągnąć sukces i prowadzić markę na wyższy poziom.
Dobrego odbioru! 🎙📈🎧
Karolina i Mariusz Łodygowie
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów