Szkolenie:
Skuteczny marketing
w Internecie

Wykreuj silną markę w Internecie i pozyskuj nowych klientów

Efektywne projektowanie sprzedaży

Poznasz najnowsze narzędzia
marketingowe, dzięki którym zaprojektujesz
zautomatyzowany system sprzedaży.

Niezwykłe inspiracje

Zobaczysz najlepsze przykłady
e-marketingu i budowania marki
w Internecie na świecie,
które zainspirują Cię do działania.

Skuteczne narzędzia brandingowe

Dostaniesz do ręki konkretne,
praktyczne narzędzia
do budowania silnej marki
w Internecie.

W ciągu 60 sekund Google przyjmuje 2,4 miliony zapytań.

YouTube w tym czasie wyświetla 2,87 miliony filmów. Facebook odnotowuje ponad 700 000 logowań.
W czasie jednej minuty wysyłanych jest 150 milionów e-maili. A na Instagramie pojawia się ponad 38 tysięcy postów.

Internet żyje.

I wzywa Cię – kusząc nieograniczonymi możliwościami pozyskiwania klientów i kreowania nowych zysków.
Trzeba tylko wiedzieć, jak się do tego zabrać.

A jak się do tego zabrać?

Użyć najpotężniejszego narzędzia marketingowego:

Internetu.

To właśnie internet jest tym,  co dziś daje marketerom największe pole do działania – jest zarazem najpotężniejszym i najdynamiczniej ewoluującym z narzędzi 
walki o umysł klienta.

To szkolenie pokaże Ci krok po kroku, jak zbudować silną markę w internecie,
która nie boi się konkurencji i szybciej dociera do klientów a przy okazji robi to taniej i skuteczniej.

Żeby wykorzystać do tego potęgę Internetu – musisz wiedzieć jedno:

Status quo nie istnieje w cyfrowym świecie.

Tam wszystko się zmienia. Wczoraj vinesy (krótkie filmy) były modne –
dziś Twitter ogłasza zamknięcie serwisu Vine (służącego do ich umieszczania w Sieci).

Powstają tysiące nowych, fascynujących narzędzi – ale Ty musisz nauczyć się wybierać je mądrze
i wiedzieć, jak je skutecznie obsługiwać. Tego nauczy Cię to szkolenie.

Działaj i pokaż światu swoją wyjątkowość. I sprzedawaj więcej.

Świat w 2016 roku komunikuje się już prawie wyłącznie cyfrowo

Już teraz Internet stanowi pierwsze i najważniejsze źródło wiedzy o marce i produktach.
Wg. Firmy Hubspot.com 61% badanych wyszukuje informacji o usługach i produktach
używając do tego w pierwszej kolejności wyszukiwarek.

Korzyści ze szkolenia

1
Poznasz czynniki stosowane w komunikacji
marketingowej, które uruchamiają emocje
i zaangażowanie klientów.
3
Dowiesz się w jaki sposób budować dziś
przewagę konkurencyjną
opartą na
innych wyróżnikach niż najniższa cena.
5
Uzyskasz od prowadzącego informację
zwrotną na temat prowadzonej przez
Twoją firmę kampanii marketingowej
(webdesing, grafika, video, copy, etc).
2
Poznasz przykłady skutecznych kampanii
marketingowych, osiągających nawet
5100% ROI.
4
Dowiesz się jak zaprojektować wizerunek
Twojej firmy,
aby w pełni wykorzystać 
dzisiejsze cyfrowe narzędzia.
6
Zobaczysz jakie błędy popełniają nawet
największe marki
w komunikacji 
marketingowej – unikniesz podobnych.

Korzyści ze szkolenia

1
Poznasz czynniki stosowane w komunikacji
marketingowej, które uruchamiają emocje
i zaangażowanie klientów.
2
Poznasz przykłady skutecznych kampanii
marketingowych, osiągających nawet
5100% ROI.
3
Dowiesz się w jaki sposób budować dziś
przewagę konkurencyjną
opartą na
innych wyróżnikach niż najniższa cena.
4
Dowiesz się jak zaprojektować wizerunek
Twojej firmy,
aby w pełni wykorzystać 
dzisiejsze cyfrowe narzędzia.
5
Uzyskasz od prowadzącego informację
zwrotną na temat prowadzonej przez
Twoją firmę kampanii marketingowej
(webdesing, grafika, video, copy, etc).
6
Zobaczysz jakie błędy popełniają nawet
największe marki
w komunikacji 
marketingowej – unikniesz podobnych.

Harmonogram szkolenia

Będziesz miał niezwykłą okazję, by w przyjaznej atmosferze otrzymać najlepszą i najnowszą wiedzę dotyczącą budowania silnej marki w Internecie. A także zadania pytań prowadzącemu.
Gwarantujemy jasność przekazu i wysokie stężenie praktycznej wiedzy – która przyspieszy rozwój Twojej firmy o lata.

  1. Wprowadzenie

  • Od marki do konwersji – marketingowe tryby, które muszą ze sobą współistnieć.
  • Status quo w marketingu – czy uda mi się utrzymać udziały w rynku będąc jako marka biernym.
  • Czym jest skuteczny marketing i kim jest skuteczny marketer w 2018 roku?
  • Czynniki marketingowego oporu.
  • Dlaczego ludzie od Ciebie kupują – lub nie kupują?
  • Marketingowa piramida sukcesu i porażki.
  1. Filary budowy silnej marki – jak wykorzystać branding do budowy wartości postrzeganej.

  • Target Grupa – czyli jak określić idealnego potencjalnego klienta?
  • Kim jest twój odbiorca komunikacji marketingowej?
  • Brand Values – czyli czym są wartości marki i jak je komunikować?
  • Brand Promise – jak skomponować główną obietnicę marki?
  • Reason to Believe – jak sprawić, by klienci zawierzyli twojemu przekazowi?
  • USP/ESP – unikalna i emocjonalna propozycja wartości w komunikacji marketingowej.
  1. Branding.

  • Czym jest branding i po co z niego korzystać?
  • A czym jest brand? I jakie daje firmom korzyści?
  • Cztery rodzaje brandingu – percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy – czyli brandingowy mix, któremu klienci nie mogą się oprzeć.
  • Kluczowe elementy brandingu, bez których twoja marka utknie w miejscu.
  • Diagnoza marki – marka z punktu widzenia klienta – na co zwracać uwagę, aby percepcja marki w umysłach klientów była zgodna z założeniami strategicznymi.

Przerwa kawowa

  1. Trendy marketingowe, których nie możesz ignorować.

  • 4 jeźdźcy marketingowej rewolucji – digitalizacja, dialogizacja, medializacja i fragmentaryzacja.
  • Live streaming – jak wykorzystać potęgę transmisji na żywo?
  • Human to human – czyli jak mówić do odbiorców ich językiem i jednocześnie nie stracić profesjonalnego wizerunku?
  • Influencer marketing – czyli jak wykorzystać rozpoznawalność marek osobistych do wzmocnienia własnego brandu?
  • Real time marketing – jak wykorzystać bieżące popularne wydarzenia w komunikacji marketingowej?
  1. Jak wykorzystywać emocje w komunikacji marketingowej.

  • Rodzaje mózgu i jego sposoby reakcji na bodźce.
  • Trigery mózgowe i społeczne – jak wyzwalać decyzje konsumenckie.
  • Emocje, które najsilniej motywują do działania.
  • Mechanizm propulsji i retropulsji.
  • Przykłady wykorzystania emocji w komunikacji marketingowej.
  1. Skuteczne modele komunikacji – najskuteczniejsze formuły copywriterskie.

  • Model AIDA+s.
  • PAS.
  • BAB.
  • Problem – no problem.
  • Język korzyści vs język straty.
  • Soft selling vs. hard selling – jak dzięki miękkiej komunikacji osiągać twarde rezultaty sprzedażowe.

Przerwa lunchowa

  1. Techniki wzbudzania zaangażowania w publikacjach.

  • Luka informacyjna – jak umysł reaguje na brakujące informacje.
  • Kauzacja – potęga dobrego uzasadnienia w komunikacji marketingowej.
  • Wielkie kwantyfikatory – wielka magia liczb.
  • Techniki zwiększania liczby interakcji i komentarzy.
  1. Skuteczna komunikacja w mediach społecznościowych.

  • Które media społecznościowe wybrać do komunikacji własnej marki.
  • Jak skutecznie sprzedawać przez media społecznościowe.
  • Najskuteczniejsze rodzaje postów oraz formatów reklamowych w social media.
  • Intencje użytkowników social media.
  • Wartość rekomendacji i opinii.
  • Jak radzić sobie z ograniczaniem zasięgów organicznych.
  • Co kochają algorytmy w mediach społecznościowych – w jaki sposób żyć z nimi w zgodzie.
  • Niedozwolone techniki komunikacji marketingowej na Facebooku grożące blokadą fanpejdża.
  1. Filary przewagi konkurencyjnej w internecie.

  • Strona www – jak zaprojektować stronę www, aby była skutecznym narzędziem sprzedażowym – obowiązkowe elementy i parametry techniczne.
  • Google – jak wykorzystać wyszukiwarkę, aby była źródłem wartościowych klientów zarówno z poziomu organicznego oraz działań płatnych.
  • Social media – marketingowa dźwignia, bez której nie można mówić o skutecznym marketingu – najważniejsze wskaźniki, którymi powinieneś się kierować.
  • Video – jak wykorzystać format video w procesie budowy marki i sprzedaży.
  • E-mail marketing – narzędzie bez którego nie poprowadzisz udanej kampanii marketingowej.
  • Remarketing – czym jest remarketing i jak go efektywnie wykorzystywać.

Przerwa kawowa

  1. E-mail marketing – planowanie, tworzenie i analizowanie kampanii e-mail marketingowych.

  • Strategia mailingowa – wybór grupy docelowej i jej segmentowanie, określenie celu oraz kalendarza wysyłek.
  • Jak pozyskiwać i rozbudowywać bazy mailingowe.
  • Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki – elementy tworzące idealny mailing.
  • Pola: Temat i nadawca – jakie one mają znaczenie?
  • Badanie efektywności – docieralności i klikalności, czyli jak interpretować kluczowe wskaźniki?
  • Jaką wybrać platformę do mailingu?
  • Jak zaplanować działania cold mailingowe, tak by realizowały konwersję.
  1. Najczęstsze przyczyny niepowodzeń w realizowanych kampaniach marketingowych.

  • 4 najważniejsze błędy w planowaniu kampanii marketingowej.
  • Kiedy egzekucja strategii marketingowej nie może przynieść oczekiwanych rezultatów?
  • 3 działania, które zawsze kończą się porażką niezależnie od wielkości zaangażowanego budżetu.
  1. Case studies.

  • Omawiane na szkoleniu zagadnienia zostaną zobrazowane za pomocą przykładów zrealizowanych kampanii marketingowych. Prezentowane przykłady będą dotyczyły firm, które wdrożyły omawiane narzędzia, dzięki czemu osiągnęły nawet 5100% ROI.
  1. Narzędzia skutecznego marketera.

  • Narzędzia reklamowe.
  • Narzędzia wizualne.
  • Narzędzia do streamingu live.
  • Narzędzia do zarządzania projektami marketingowymi.
  • Narzędzia do zarządzania treścią marketingową.
  • Narzędzia do automatyzacji komunikacji z klientami.
  • Narzędzia do mailingu.
  • Narzędzia do monitoringu mediów i wyłapywania interesujących markę wzmianek.
  • Narzędzia do analizy zachowań użytkowników na stronie www.
  • Narzędzia do analizowania stron www konkurencji.

Prowadzący szkolenie

Jeśli już ktoś ma Cię uczyć o e-marketingu – to niech to będzie ktoś,
kto robi to na co dzień – stosując w swojej praktyce techniki, o których uczy.

Mariusz Łodyga

Strateg marketingowy

  • Specjalizuje się w zagadnieniach związanych marketingiem, public relations oraz budowaniem wizerunku – personal & business branding oraz optymalizacją działań sprzedażowych.


  • W biznesie od 13 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził blisko 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracował na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych.

  • Doradzał biznesowo małym firmom, dużym korporacjom oraz urzędom państwowym. Swoją karierę jako przedsiębiorca rozpoczął w 2003 roku. Od samego początku związany był z brandingiem oraz marketingiem.

  • Pracował dla takich marek jak: Raiffeisen Polbank, Domiporta, Orange, Ministerstwo Rozwoju, Max Roy, Netguru, Urząd Miasta Kalisz, Urząd Miasta Wronki, Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, Urząd Miasta Pniewy, Uniwersytet Adama Mickiewicza, Plast Box S.A, Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Uzdrowisko Połczyn Zdrój S.A.

Mariusz Łodyga

Galeria zdjęć ze szkoleń

Poniżej prezentujemy zdjęcia z wybranych wystąpień oraz szkoleń zrealizowanych przez Mariusza Łodygę.

Wiedza ze szkoleń jest wykorzystywana m.in przez:

Wybrane marki, których właściciele oraz pracownicy brali udział w naszych szkoleniach.

Opinie uczestników szkoleń

Uczestnicy szkoleń prowadzonych przez Mariusza Łodygę cenili sobie nie tylko przekazywaną wiedzę, ale również atmosferę w trakcie zajęć.

Szczegóły organizacyjne oraz koszty szkolenia

Zamów dedykowane szkolenie marketingowe dla swojej firmy.


Cena
3.000zł netto
Grupa uczestników do 15 osób
Certyfikat ukończenia szkolenia
Prezentacja w PDF po szkoleniu
Termin szkolenia do ustalenia
Miejsce szkolenia: u Klienta
Zamów szkolenie

Faq

Najczęściej zadawane pytania

Tak. Program szkolenia może zostać bardziej dopasowany pod konkretną firmę, specyfikę jej działań, wykorzystywane przez nią narzędzia w komunikacji marketingowej oraz poziom wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia.

Standardowo potrzebujemy około 2 tygodni wyprzedzenia w rezerwacji terminu szkolenia.

Tak, w takim przypadku szkolenie przybiera formę indywidualnej sesji szkoleniowo-strategicznej, w ramach której praca odbywa się w formule 1 na 1. Jest to często praktykowane rozwiązanie dla firm, które mają niewielkie działy marketingu. W takim przypadku trener pracuje indywidualnie z szefem marketingu lub właścicielem, członkami zarządu.

Masz pytania?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na pytanie dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami!

Karolina Bajon

Karolina Łodyga
k.lodyga@premium-consulting.pl

Tel. +48 663 066 336

Premium ConsultingSkuteczny marketing