#118 Jakie rodzaje badań marketingowych może przeprowadzić Twoja marka?
Badania marketingowe potrafią wnieść ogromną wartość do biznesu.
Wykorzystywanie wiedzy z nich wynikającej może być wielkim lewarem dającym markom prawdziwą przewagę konkurencyjną.
Łatwiej jednak powiedzieć „rób badanie marketingowe” niż je zrobić, a potem wykorzystać w biznesie.
Gdzie leży problem?
Na przykład w tym, że ludzie biznesu nawet nie wiedzą jakie rodzaje badań marketingowych mogą wykorzystywać i co je między sobą różni.
Dlatego w dzisiejszym odcinku naszego podcastu wraz z Karoliną skupiliśmy się na tym, by dać Wam odpowiedź na następujące pytania:
- Czym są badania jakościowe i ilościowe?
- Czy metody te można ze sobą łączyć?
- Czy badanie marketingowe warto przeprowadzać samodzielnie?
——————-
Link do kursu ABC Strategii Marki: https://premium-consulting.pl/sklep/abc-strategii-marki-kurs-online/
Jestem strategiem marketingowym i pomagam moim klientom osiągać więcej. W jaki sposób mogę pomóc także Twojej firmie? Nie czekaj dłużej - to może być Twój pierwszy krok do poprawy wyników i wejścia na Wyższy Poziom Marketingu.
Jeśli szukasz sposobu, na to, jak rozwijać swój biznes, docierać do nowych klientów, obecnych zatrzymywać na dłużej, a jednocześnie zwiększać zyskowność, to jesteś w dobrym miejscu.
Przedsiębiorcy najczęściej wybierają spośród moich usług: