WYŻSZY POZIOM MARKETINGU - O badaniach marketingowych
#139
Jak badania marketingowe mogą pomóc Twojej marce?
11.09.2023
34:07
#118
Jakie rodzaje badań marketingowych może przeprowadzić Twoja marka?
09.01.2023
46:57
#117
Kiedy marka potrzebuje badań marketingowych?
02.01.2023
57:10
#67
Po co marketerom badania marketingowe?
05.05.2021
23:33
#44
Jak mierzyć lojalność klientów?
01.09.2020
17:19
#43
Siła lojalności klientów
26.08.2020
27:37
#40
Sztuka odkrywania potrzeb klientów
17.08.2020
28:58
O badaniach marketingowych
Prowadzenie badań marketingowych przynosi wiele korzyści dla marki, w tym:
- Poznanie dokładnego profilu grupy docelowej, co umożliwia lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów.
- Zrozumienie preferencji, opinii i zwyczajów konsumenckich, co pozwala na opracowanie skutecznej strategii marketingowej.
- Śledzenie trendów rynkowych, co pomaga w dostosowywaniu oferty do zmieniających się potrzeb konsumentów.
- Zwiększenie świadomości marki wśród potencjalnych klientów poprzez lepsze dopasowanie działań marketingowych.
- Poprawa efektywności działań marketingowych i zwiększenie zysków.
Decydując się na prowadzenie badań marketingowych, właściciele biznesu mogą uniknąć błędów wynikających z intuicji i podejmować decyzje oparte na faktach i danych.
Dzięki temu, będą w stanie lepiej zrozumieć swoich klientów i skuteczniej działać na rynku, co pozwoli na zwiększenie konkurencyjności i rozwoju marki.
Natomiast ignorowanie potrzeby badań marketingowych może prowadzić do nieefektywnych działań, zmniejszenia zysków i utraty zaufania klientów.
Zapraszamy do słuchania dedykowanych badaniom marketingowym odcinków naszego podcastu.
SŁUCHAJ NA:
KATEGORIE TEMATYCZNE
Wywiady
- #141 Dlaczego dział marketingu ma słabsze notowania niż dział sprzedaży? – wywiad z Igorem Bielobradkiem
- #133 Rebranding FOTC – wywiad z Piotrem Wieczorkiem (CEO) i Kamilem Laskiem (CMO) z marki FOTC
- #114 Jak wykorzystać podcast do budowy marki? Wywiad z Jędrzejem Paulusem o tworzeniu markowych podcastów